tak uz me hergot nekdo s ty proklaty konference vyradi ? Prosim ! ______________________________________________________________ > Od: Peter Podolinský <peter@imachina.cz> > Komu: <reklama@nawebu.cz> > CC: > Datum: Fri, 7 Apr 2000 08:26:57 +0200 > Předmět: co si o tom myslite? > > Ahoj, > > dotaz do konference, co si myslite o tom, kdyz zadavatel reklamy (inzerent) vlastni agenturu, ktera planuje a nakupuje reklamu a co si myslite o tom, kdyz agentura, ktera planuje a nakupuje reklamu vlastni a provozuje media. Neptam se jenom na Internet, zajimalo by mne, co o tom soudite obecne, muzeme se bavit treba o hypotetickem mediu "zadni stranka listku do kina" ... inzerent vlastni agenturu, ktera mu zajistuje reklamu na zadnich strankach listku do vsech siti vsech kin, a pro jednu z tech siti kin je agentura exkluzivnim provozovatelem zadnich stranek listku, protoze ty listky treba tiskne. > > Diky, > > Peter > > Objevujte Internet s http://www.centrum.cz Založte si svuj mail na http://mail.centrum.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST