Re: WorldOnline

From: Martin Hosek (hosek@factum.cz)
Date: 03. 03. 2000, 14:05 CET


mozna, ze jsmše doma, ale fakt s Vami nemuzu souhlasit...

¨Mh
-----Původní zpráva-----
Od: Miroslav Večerný <vecerny@webner.sk>
Komu: 'reklama@nawebu.cz' <reklama@nawebu.cz>
Datum: 3. března 2000 13:54
Předmět: RE: WorldOnline


>
> a sme doma, resp. tam co sme boli na zaciatku, uz som to tu raz
>pisal - na zaklade reklamy v tv si url zapamata a nasledne navstivi
>mizive percento ludi => vyzivnost takej kampane je zrovnatelna podla mna
>s inzeratom na masove konzervy vo vegetarianskom mesacniku :)
>
> miro
>
>> -----Original Message-----
>> From: Martin Hosek [SMTP:hosek@factum.cz]
>>
>> >URL si umite najit sam..........
>> >
>> >ano, vy si ji umite najit sam, ale ta reklama je na novy produkt a
>> mimojine
>> >marketingova strategie World Online byla zamerena nejvice na noveho
>> >uzivatele....takze si myslim, ze se mylite......URL je zaklad.....!!!
>> >
>> >Neco jineho je kampan, ktera ted bezi ve Statech, kde si to mezi
>> sebou
>> >rozdava AOL a MSN, Ty uz temer vsichni znaji a jde tedy o Brand
>> Competition,
>> >tam ten url byt nemusi....
>> >
>> >Martin Hosek
>> >
>> >
>> >-----Puvodni zprava-----
>> >Od: Jiri Rydl <jiri.rydl@sorcerer.cz>
>> >Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz>; cocoinfo@coco.cz
>> ><cocoinfo@coco.cz>
>> >Datum: 3. brezna 2000 12:16
>> >Predmet: RE: WorldOnline
>> >
>> >
>> >>URL si umite najit sam. Dulezite je: WORLD ON LINE POSKYTUJE
>> INTERNET
>> >>ZADARMO.
>> >>To jsem stacil zapamatovat a to podle me byl ucel.
>> >>
>> >>S pozdravem
>> >>
>> >>Jiri Rydl, PR manazer
>>
>
>--------------------------------------------------------------------------
>Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST