mozna, ze jsmše doma, ale fakt s Vami nemuzu souhlasit... ¨Mh -----Původní zpráva----- Od: Miroslav Večerný <vecerny@webner.sk> Komu: 'reklama@nawebu.cz' <reklama@nawebu.cz> Datum: 3. března 2000 13:54 Předmět: RE: WorldOnline > > a sme doma, resp. tam co sme boli na zaciatku, uz som to tu raz >pisal - na zaklade reklamy v tv si url zapamata a nasledne navstivi >mizive percento ludi => vyzivnost takej kampane je zrovnatelna podla mna >s inzeratom na masove konzervy vo vegetarianskom mesacniku :) > > miro > >> -----Original Message----- >> From: Martin Hosek [SMTP:hosek@factum.cz] >> >> >URL si umite najit sam.......... >> > >> >ano, vy si ji umite najit sam, ale ta reklama je na novy produkt a >> mimojine >> >marketingova strategie World Online byla zamerena nejvice na noveho >> >uzivatele....takze si myslim, ze se mylite......URL je zaklad.....!!! >> > >> >Neco jineho je kampan, ktera ted bezi ve Statech, kde si to mezi >> sebou >> >rozdava AOL a MSN, Ty uz temer vsichni znaji a jde tedy o Brand >> Competition, >> >tam ten url byt nemusi.... >> > >> >Martin Hosek >> > >> > >> >-----Puvodni zprava----- >> >Od: Jiri Rydl <jiri.rydl@sorcerer.cz> >> >Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz>; cocoinfo@coco.cz >> ><cocoinfo@coco.cz> >> >Datum: 3. brezna 2000 12:16 >> >Predmet: RE: WorldOnline >> > >> > >> >>URL si umite najit sam. Dulezite je: WORLD ON LINE POSKYTUJE >> INTERNET >> >>ZADARMO. >> >>To jsem stacil zapamatovat a to podle me byl ucel. >> >> >> >>S pozdravem >> >> >> >>Jiri Rydl, PR manazer >> > >-------------------------------------------------------------------------- >Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST