a sme doma, resp. tam co sme boli na zaciatku, uz som to tu raz pisal - na zaklade reklamy v tv si url zapamata a nasledne navstivi mizive percento ludi => vyzivnost takej kampane je zrovnatelna podla mna s inzeratom na masove konzervy vo vegetarianskom mesacniku :) miro > -----Original Message----- > From: Martin Hosek [SMTP:hosek@factum.cz] > > >URL si umite najit sam.......... > > > >ano, vy si ji umite najit sam, ale ta reklama je na novy produkt a > mimojine > >marketingova strategie World Online byla zamerena nejvice na noveho > >uzivatele....takze si myslim, ze se mylite......URL je zaklad.....!!! > > > >Neco jineho je kampan, ktera ted bezi ve Statech, kde si to mezi > sebou > >rozdava AOL a MSN, Ty uz temer vsichni znaji a jde tedy o Brand > Competition, > >tam ten url byt nemusi.... > > > >Martin Hosek > > > > > >-----Puvodni zprava----- > >Od: Jiri Rydl <jiri.rydl@sorcerer.cz> > >Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz>; cocoinfo@coco.cz > ><cocoinfo@coco.cz> > >Datum: 3. brezna 2000 12:16 > >Predmet: RE: WorldOnline > > > > > >>URL si umite najit sam. Dulezite je: WORLD ON LINE POSKYTUJE > INTERNET > >>ZADARMO. > >>To jsem stacil zapamatovat a to podle me byl ucel. > >> > >>S pozdravem > >> > >>Jiri Rydl, PR manazer >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST