RE: WorldOnline

From: Miroslav Večerný (vecerny@webner.sk)
Date: 03. 03. 2000, 13:05 CET


	a sme doma, resp. tam co sme boli na zaciatku, uz som to tu raz
pisal - na zaklade reklamy v tv si url zapamata a nasledne navstivi
mizive percento ludi => vyzivnost takej kampane je zrovnatelna podla mna
s inzeratom na masove konzervy vo vegetarianskom mesacniku :)

	miro

> -----Original Message-----
> From:	Martin Hosek [SMTP:hosek@factum.cz]
> 
> >URL si umite najit sam..........
> >
> >ano, vy si ji umite najit sam, ale ta reklama je na novy produkt a
> mimojine
> >marketingova strategie World Online byla zamerena nejvice na noveho
> >uzivatele....takze si myslim, ze se mylite......URL je zaklad.....!!!
> >
> >Neco jineho je kampan, ktera ted bezi ve Statech, kde si to mezi
> sebou
> >rozdava AOL a MSN, Ty uz temer vsichni znaji a jde tedy o Brand
> Competition,
> >tam ten url byt nemusi....
> >
> >Martin Hosek
> >
> >
> >-----Puvodni zprava-----
> >Od: Jiri Rydl <jiri.rydl@sorcerer.cz>
> >Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz>; cocoinfo@coco.cz
> ><cocoinfo@coco.cz>
> >Datum: 3. brezna 2000 12:16
> >Predmet: RE: WorldOnline
> >
> >
> >>URL si umite najit sam. Dulezite je: WORLD ON LINE POSKYTUJE
> INTERNET
> >>ZADARMO.
> >>To jsem stacil zapamatovat a to podle me byl ucel.
> >>
> >>S pozdravem
> >>
> >>Jiri Rydl, PR manazer
> 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST