Suhlasim plne s Jaroslavom, treba si uvedomit, ze firmy, ktore maju vacsinou budget (niekolko milionovy) na reklamu v TV mediu, su vacsinou velke nadnarodne koncerny, alebo velke firmy so zahr.kapitalom. Tak je to aj v pripade holandskeho WorldOnline! Neviem, ci sledujete aj scenu ESDAQ, ale "zhodou okolnosti" prave WOL ide o par dni kvotovat na holandsku burzu (a z nej na europsku) a burzovi makleri a experti hovoria o prvom kvotovani na burze cisto europskej inet firmy, ktore urcite prinesie uspech a znasobi niekolko nasobne hodnotu spolocnosti. Potom je asi zbytocne sa pytat a diskutovat, naco taketo medialne kampane??? Cisto ciste je to otazka brand marketingu, budovanie si prestize a imidzu, nakolko "potencionalny investory" media (hlavne TV) pozorne sleduju! cafte Michal michal@mit.it >Tak to asi uplne nebude. Propagace v mediich je pro on-line firmy otazkou >budovani znacky. Srovnavat procento reakce na spot a kliknuti na banner, >nejde pokud za tim neni srovnani absolutnich poctu. Pro zajímavost, tyto >firmy jsou nejrychleji rostoucím segmentem zadavatelu americkych reklamnich >agentur. Dukazem toho ze se takova reklama netyka jen "nepripojenych" je >nakonec i tato diskuse. Cilem je urcite zasahnout obe skupiny. V prvnim >pripade aby si ten kdo se rozhoduje pripojit vybavil urcitou znacku a tim >bylo jeho rozhodovani ovlivneno. U pripojenych je to ponekud tezsi, protoze >zmenit pouzivani neceho zabehnuteho je nepomerne tezsi. (Jen si vezmete jak >je tezke treba zmenit banku, prestoze v te vasi jsou pomali a neochotni) >Presto zvlaste tam kde je vetsi frekvence spatnych zkusenosti se da ocekavat >uspech. Takze jsem presvedcen ze muzeme ocekavat stale vetsi frekvenci >reklamy on-line firem nejen v televizi. Po providerech prijdou portaly, >obchody, sluzby, zabava.... > >Jarda > >-----Původní zpráva----- >Od: Miroslav Večerný [mailto:vecerny@webner.sk] >Odesláno: 2. března 2000 11:31 >Komu: 'reklama@nawebu.cz'; 'Marek' >Předmět: RE: WorldOnline > > > ad. opodstatnenost reklamy na net_oidne zalezitosti v inych >mediach: podla nejakeho prieskumu, konaneho v usa v obdobi okolo vianoc >sa uspesnost nasadenia reklamy na internetove sluzby v ne_internetovych >mediach pohybuje, ak si dobre pamatam, niekde okolo 5% (teda ze >spominane percento natukalo adresu do prehliadaca na zaklade reklamy v >TV a pod) ... nepamatam si _presne_ cisla, ale viem, ze to bolo hlboko >pod percentami "klikacov", ktori prisli na stranky z reklamnych >bannerov, sponz.liniek a pod ... otazka teda znie, ci reklama na inetove >zalezitosti (pozor, nemyslim tym na 5 sec zobrazenu url 10pix fontom pod >30 sekundovym spotom na auto, ale "URL cez celu obrazovku") ma iny >vyznam, nez ako ukazanie off_line svetu, ze v nete je nejaky potencial >:) ? > > miro > >> -----Original Message----- >> From: Marek [SMTP:marek@iol.cz] >> >> Zdar! >> Videli jste (streda 19:46 CT1) reklamu na WorldOnline na CT1? >> Mate nekdo potuchy, kolik stoji takova reklama na CT1 mezi zpravama a >> sportem? >> >> No a libila se vam? >> Mne osobne neurazila - ostatne WOL pouzivam :) >> >> Osobne jsem rad, ze se reklamy na internet a providery objevuji i v >> jinych >> mediich nez na inetu - je treba, aby se zapojili i nezapojeni (vim o >> cem >> mluvim-nas reditel je *velmi konzervativni* a neschvalil (zatim) >> pevnou >> linku pro firmu s 200 lidma a 150 pocitacema! >> >> Marek >> >> > >-------------------------------------------------------------------------- >Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > >-------------------------------------------------------------------------- >Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST