Re: WorldOnline

From: Michal (iindy@iindy.sk)
Date: 02. 03. 2000, 15:30 CET


Suhlasim plne s Jaroslavom,

treba si uvedomit, ze firmy, ktore maju vacsinou budget (niekolko milionovy)
na reklamu v TV mediu, su vacsinou velke nadnarodne koncerny, alebo velke
firmy so zahr.kapitalom.

Tak je to aj v pripade holandskeho WorldOnline!
Neviem, ci sledujete aj scenu ESDAQ, ale "zhodou okolnosti" prave WOL ide o
par dni kvotovat na holandsku burzu (a z nej na europsku) a burzovi makleri
a experti hovoria o prvom kvotovani na burze cisto europskej inet firmy,
ktore urcite prinesie uspech a znasobi niekolko nasobne hodnotu spolocnosti.

Potom je asi zbytocne sa pytat a diskutovat, naco taketo medialne kampane???

Cisto ciste je to otazka brand marketingu, budovanie si prestize a imidzu,
nakolko "potencionalny investory" media (hlavne TV) pozorne sleduju!

cafte

Michal
michal@mit.it



>Tak to asi uplne nebude. Propagace v mediich je pro on-line firmy otazkou
>budovani znacky. Srovnavat procento reakce na spot a kliknuti na banner,
>nejde pokud za tim neni srovnani absolutnich poctu. Pro zajímavost, tyto
>firmy jsou nejrychleji rostoucím segmentem zadavatelu americkych reklamnich
>agentur. Dukazem toho ze se takova reklama netyka jen "nepripojenych" je
>nakonec i tato diskuse. Cilem je urcite zasahnout obe skupiny. V prvnim
>pripade aby si ten kdo se rozhoduje pripojit vybavil urcitou znacku a tim
>bylo jeho rozhodovani ovlivneno. U pripojenych je to ponekud tezsi, protoze
>zmenit pouzivani neceho zabehnuteho je nepomerne tezsi. (Jen si vezmete jak
>je tezke treba zmenit banku, prestoze v te vasi jsou pomali a neochotni)
>Presto zvlaste tam kde je vetsi frekvence spatnych zkusenosti se da
ocekavat
>uspech. Takze jsem presvedcen ze muzeme ocekavat stale vetsi frekvenci
>reklamy on-line firem nejen v televizi. Po providerech prijdou portaly,
>obchody, sluzby, zabava....
>
>Jarda
>
>-----Původní zpráva-----
>Od: Miroslav Večerný [mailto:vecerny@webner.sk]
>Odesláno: 2. března 2000 11:31
>Komu: 'reklama@nawebu.cz'; 'Marek'
>Předmět: RE: WorldOnline
>
>
> ad. opodstatnenost reklamy na net_oidne zalezitosti v inych
>mediach: podla nejakeho prieskumu, konaneho v usa v obdobi okolo vianoc
>sa uspesnost nasadenia reklamy na internetove sluzby v ne_internetovych
>mediach pohybuje, ak si dobre pamatam, niekde okolo 5% (teda ze
>spominane percento natukalo adresu do prehliadaca na zaklade reklamy v
>TV a pod) ... nepamatam si _presne_ cisla, ale viem, ze to bolo hlboko
>pod percentami "klikacov", ktori prisli na stranky z reklamnych
>bannerov, sponz.liniek a pod ... otazka teda znie, ci reklama na inetove
>zalezitosti (pozor, nemyslim tym na 5 sec zobrazenu url 10pix fontom pod
>30 sekundovym spotom na auto, ale "URL cez celu obrazovku") ma iny
>vyznam, nez ako ukazanie off_line svetu, ze v nete je nejaky potencial
>:) ?
>
> miro
>
>> -----Original Message-----
>> From: Marek [SMTP:marek@iol.cz]
>>
>> Zdar!
>> Videli jste (streda 19:46 CT1) reklamu na WorldOnline na CT1?
>> Mate nekdo potuchy, kolik stoji takova reklama na CT1 mezi zpravama a
>> sportem?
>>
>> No a libila se vam?
>> Mne osobne neurazila - ostatne WOL pouzivam :)
>>
>> Osobne jsem rad, ze se reklamy na internet a providery objevuji i v
>> jinych
>> mediich nez na inetu - je treba, aby se zapojili i nezapojeni (vim o
>> cem
>> mluvim-nas reditel je *velmi konzervativni* a neschvalil (zatim)
>> pevnou
>> linku pro firmu s 200 lidma a 150 pocitacema!
>>
>> Marek
>>
>>
>
>--------------------------------------------------------------------------
>Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>
>--------------------------------------------------------------------------
>Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST