vp wrote: > Co se tyka toho rozpadu obchodniho oddeleni Seznamu, co o tom vite? Vzhledem > k http://web.seznam.cz/reklama.html bych rekl, ze je to site hodne horkou > jehlou :)) Je to tam od 1.6.1999 a neni to prece jedine, co je na Seznamu "site horkou jehlou". Seznamu zavidim jedine - ze jej maji desetitisice lidi nastaveny jako vychozi stranku, aniz by nutne se Seznamem vubec hodlali po nastartovani browseru pracovat. Pak udela HP denne 200.000 pristupu, ale nenatoci se uz stejne mnozstvi ostatnich stranek (kdyby kazdy hledal aspon tak, ze se mu jedna stranka zobrazi) Napr. ze statistik naseho serveru pohlednice.cz mi prijde, ze nekteri lide nevedi, co je to bookmark a tak vzdy, kdyz chteji poslat pohlednici, tak na seznamu zadaji slovo "pohlednice" a kliknou, to v tom lepsim pripade - jinak asi proklikavaji seznam, dokud se neproderou k prislusne kategorii. A imprese se toci :-))) Mame snad hloupe uzivatele nebo jak jinak si mam vysvetlit to ohromne mnozstvi uzivatelu, ktere nam Seznam kazdy mesic prinese? Aby to nebylo zcela OT - co si myslite, neni obcas tech banneru kolem nas nejak moc? A nejen banneru, ale i zbytecnych stranek (samozrejme s bannery), ktere clovek musi shlednout jako nutne zlo? Libor Novacek
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST