Re: Normalni vs. rich media bannery, dolni vs. horni pozice

From: Adam Hauner (aha@pinknet.cz)
Date: 17. 02. 2000, 18:31 CET


On Thu, 17 Feb 2000, Michal Krause wrote:

> Chytam za slovo. Jsem si takrka jist, ze banner, ktery by mel CTR
> 0.01 v prumeru treba za prvni tyden po umisteni, nelze udelat. Pokud to
> tedy nebude pruhledny obrazek nebo neco, co se bude kamuflovat jako
> soucast designu. Vzdycky se najde par lidi, kteri kliknou na cokoliv.

Nekolikrat se mi stalo, ze jsem nadefinoval spatne URL banneru a tak se
nejakou chvili ukazoval symbol poskozeneho obrazku. CRT bylo prekvapive
vysoke, v procentech...

-- 
                                                Adam Hauner

-=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ http://postcard.cz - http://alenka.cz ]=-



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST