Pavel Hrùza wrote: > Udaje o samotnem serveru jako je obrat, zisk apod. jsou jen jednou casti dat > ze kterych se pri urcovani ceny serveru vychazi. Velmi dulezitou roli zde > hraje zamer investora. Ma jiste predstavu jak s kupovanym serverem nalozi, a > jaka castka se mu vyplati investovat. Takze dle meho nazoru, zamer investora > je ti hlavnim kriteriem a vytvaret cenu z pohledu prodavajiciho muze byt > zavadejici. > Zalezi take na schopnostech investora realizovat svoje zamery v danem prostredi s danou technologii. Priklad: Prodas Na vrcholu i s dokumentaci a HW -- za utrzene penize "se zmizis tak, ze budes zmizelej." Investor si najme lidi z ulice. Jak to dopadne? > Rekni, ze ho prodavas a uvidis, jake prijdou nabidky. Nejvyssi realna je > trzni cena. > Adam Hauner > Myslim ze skutecna realna cena vzejde spis z jednani, ve kterych je moznost prodeje poptavana aniz by si prodej oznamoval. > > > Mozna to fakt jednoduse urcit nejde, ale pak nikdo z nas nevime, co > vlastne mame... > > S pozdravem Tomas Krause to co skutecne mame lze zobchodovat radou zpusobu treba si udelas zajimavy projekt na www a pak ho prodas budes mit po jeho prodeji pocit ze nemas neco, co si mel nez si ho prodal? Martin Konig
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:36 CEST