RE: http://www.netsearch.sk

From: Miroslav Večerný (vecerny@webner.sk)
Date: 13. 01. 2000, 14:21 CET


> -----Original Message-----
> From: redakce@interval.cz [mailto:redakce@interval.cz]

> Spolecnost Netsearch provadi audit naseho serveru Interval.cz 
> a zatim si nemuzeme stezovat
> na nejake problemy, co se auditu tyce.
>           Miroslav Kucera

> ----- Original Message -----
> From: Miroslav Večerný <vecerny@webner.sk>

> | su to ti isti ludia, len na rozdiel od debaklu v cechach, na
> | slovensku nepodcenili marketing a veci okolo toho a 
> nastupili pomerne
> | razantnym sposobom ... bohuzial forma ich sebaprezentacie daleko
> | predstihuje obsah ;( ...alebo nastastie ?
> |
> | miro

	ja netvrdim, ze z ich sluzbami nemoze byt niekto spokojny ...
takisto sa vsetci nevozime na Dodge Stealth ... mal som moznost
nahliadnut do vyhodnotenia nimi realizovanej reklamnej kampane a mozem s
kludom povedat, ze byt ich klient, tak odo mna za takto zrealizovanu
kampan a vysledky/vyhodnotenie nedostanu ani korunu ... takisto mam k
dispozicii elektronicku podobu/vysledok nimi realizovaneho auditu
jedneho slovenskeho servera a myslim si, ze nejaka trial verzia
WebTrends_u mi spravi daleko prehladnejsie statistiky za podstatne menej
penazi s pouzitim rovnakej(ak nie lepsej) metody zberu a ich nasledneho
spracovania ... neviem ako v .cz, ale podla mojich informacii v .sk
prebieha to "auditovanie" tak, ze auditovany server im posle svoj log
subor, ktory oni nasledne vyhodnotia ... nic mi nebrani v takomto
pripade poslat "ponekud lehce pozmeneny" log subor, na zaklade
spracovania ktoreho by som bol najuspesnejsi server v blizkom vesmire
... nebolo by na tom v podstate nic zle, ak by neslo o peniaze
klientov/inzerentov ...

	podla nimi zverejnenych vysledkov (nemozem to nazvat inak ako PR
clanok) v TREND-e je najuspesnejsim slovenskym serverom www.psg.sk ...
bez ohladu na to, ze 75% serverov, ktore v .sk za nieco stoja s nimi
spolupracu odmietlo, bez ohladu na to, ze nimi uvadzane udaje podla
vsetkeho stoja na vode, bez ohladu na uz zname vyroky, ktore tu citoval
freeman (ze z IP, datumu, casu a cesty k suboru je mozne "vyvestit"
cielovu skupinu ...)

	miro



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:36 CEST