RE: Sms a spam

From: Jana Darmovzalova (autotecservice@autosalon.cz)
Date: 13. 01. 2000, 09:52 CET


Preju hezky den.
Pokud je ucinnost vseobecneho spamu 5%, je to často vic nez klasicka
bannerova reklama a pak se neni co divit, ze se ho nekteri nechteji vzdat.
Je jasne, ze pokud si spamer vytvori navic cilovou skupinu, je ucinnost
jeste vyssi (zde vsak je rozdil i v tom, ze pokud date lidem, ktere dany
obor skutecne zajima, nevyzadanou zpravu - jsou ke spamu tolerantnejsi, nez
kdyby jim prislo neco, co je vubec nemuze zajimat = uspesnost cileneho spamu
je snad vyssi, nez vsechny ostatni dosud uzivane uznavane reklamni
nastroje).

Jana Darmovzalova
www.autosalon.cz
Oxygen Solutions, s.r.o.
Kosmakova 10, 586 01 Jihlava



Zdravim,
kdyz uz jsme u tech SMS - nedavno jsem dosal na svuj mobil "spam". Co si o
tom myslite (pouzivani spamu pres SMS, jak v soucasnosti, tak do budoucna).
Nemyslim z hlediska moralniho, ale z hlediska treba uspechu "reklamy". + co
si myslite o spamu obecne (zase ne z hlediska moralniho, ale z hlediska
ucinnosti). Nekde jsem cetl, ze ucinnost spamu je 5%! a to se mi zda celkem
dost! (samozrejme to cislo vychazelo z prectenych mailu). A co teprve treba
spamy zacilene na urcitou cilovou skupinu !
Tesim se na vase nazory...
Petr Samcenko - VLSD (Volejbalová Liga Smísených Druzstev)
http://www.vlsd.cz
vlsd@vlsd.cz
096 096 02 00346 - prazsky tarif
ICQ 45731179


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:36 CEST