Preju hezky den. Pokud je ucinnost vseobecneho spamu 5%, je to často vic nez klasicka bannerova reklama a pak se neni co divit, ze se ho nekteri nechteji vzdat. Je jasne, ze pokud si spamer vytvori navic cilovou skupinu, je ucinnost jeste vyssi (zde vsak je rozdil i v tom, ze pokud date lidem, ktere dany obor skutecne zajima, nevyzadanou zpravu - jsou ke spamu tolerantnejsi, nez kdyby jim prislo neco, co je vubec nemuze zajimat = uspesnost cileneho spamu je snad vyssi, nez vsechny ostatni dosud uzivane uznavane reklamni nastroje). Jana Darmovzalova www.autosalon.cz Oxygen Solutions, s.r.o. Kosmakova 10, 586 01 Jihlava Zdravim, kdyz uz jsme u tech SMS - nedavno jsem dosal na svuj mobil "spam". Co si o tom myslite (pouzivani spamu pres SMS, jak v soucasnosti, tak do budoucna). Nemyslim z hlediska moralniho, ale z hlediska treba uspechu "reklamy". + co si myslite o spamu obecne (zase ne z hlediska moralniho, ale z hlediska ucinnosti). Nekde jsem cetl, ze ucinnost spamu je 5%! a to se mi zda celkem dost! (samozrejme to cislo vychazelo z prectenych mailu). A co teprve treba spamy zacilene na urcitou cilovou skupinu ! Tesim se na vase nazory... Petr Samcenko - VLSD (Volejbalová Liga Smísených Druzstev) http://www.vlsd.cz vlsd@vlsd.cz 096 096 02 00346 - prazsky tarif ICQ 45731179 -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:36 CEST