> No nekoho to asi zajima, jinam by firmy neutraceli miliony za reklamu na > webu a miliardy v TV, radiu a tisku :)) Utraci se tolik, protoze "tolik utraci i konkurence a my prece nejsme horsi! My musime mit jeste hezci a hlavne jeste drazsi!" Podle me to funguje hlavne takhle. > Nevim proc by zrovna SMSky mely byt vyjimkou. Budou mit IMHO naprosto > stejnou ucinnost jako reklama v jinem mediu. Reklamy na SMSkach maji minimalne tu vyhodu, ze je to celkem novinka. Takze lide jim budou venovat vetsi pozornost (sice mozna postupem casu klesne na uroven jine reklamy, ale dulezita je soucasnost ;) A u nas take lidi vedi, ze ta reklama je dan za to, ze nezaplati nic za prijatou zpravu. Takze jejich vztah k ni bude trosku tolerantnejsi nez jinde. Petr
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:36 CEST