Chceme ho financovat z reklamy. Za tu tisicovku, to je jen zakladni reklama pro lidi registrovane u nas. Vetsi kampane se dohaduji osobne a za jine castky. Treba prave ta Skodovka, to je v soucasnosti hlavni sponzor. Jejich platby se pohybuji jinde.... A takova reklama se urcite vyplati. Jaka je uspesnost treba bannerove reklamy? Kdo ji doopravdy cte? Koho zajimaji inzeraty v televizi? Kdo bere vazne reklamu v televizi? Naproti tomu, kdyz jim posleme na konci zpravy kterou chteji (a kterou na rozdil od nasi konkurence neplati) kratickou informaci o nejakem zbozi ci firme, tak si to vsichni lide prectou a snad i zapamatuji. K tomu cteni zprav az do konce je "motivujeme" i tak, ze ne vsechny texty pripojovane na zaver jsou reklamy. Cast jich naopak jsou ruzne "chytre myslenky", Murphyho zakony a podobne dalsi hlasky. Takze lidi to ctou cele. Ale dokazeme i vic nez jen takovouto reklamu. Muzeme poradat i nejruznejsi pruzkumy verejneho mineni nebo spotrebitelske souteze. A diky jasnemu cislu odesilatele nebudeme mit ani problemy s tim, ze by nekdo "nasvindloval" ze sveho telefonu vice hlasu. Proste, podle nas je na mobilech o oblasti reklamy "pole neorane, ale pritom snad dost urodne..." Petr Kadlik, www.rodeo.cz > Kdyz jsme tu v konferenci o reklame, nechcete prozradit, > jakym zpusobem chcete sluzbu Rodeo financovat? Vsiml jsem > si neobvykle reklamy "Skoda 4x4" v pravem dolnim rohu > a zminky o reklame pri registraci za 1000,-. > Domnivate se ci mate vyzkouseno, ze reklama obsazena > v SMS zprave se zadavateli vyplati? > > Libor Novacek
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:36 CEST