1. Co si myslite o vymennych reklamnich sluzbach ve srovnani s primou vymenou reklamy s podobne zamerenymi servery? Napr. Billboard ma v soucasnosti skutecny vymenny pomer tak 1:4 (za kazde umisteni kodu Billboardu do nasich stranek Billboard zapocita 0.75 - 0.80 zobrazeni (ve spickach max. 0.5, data za posledni cca tyden), dalsi ztraty vznikaji v dusledku neskutecne pomaleho az nefunkcniho presmerovani pri kliknuti na banner (zatim to resime reklamou mezi 2 a 5 hodinou rano, ovsem tim se daji oslovit jen urcite skupiny :-). Mr. Linx neni posledni dobou o mnoho lepsi. Na druhou stranu nas server (Mensa CR, www.mensa.cz) ma dohody s nekterymi dalsimi servery o vymene reklamy "natvrdo" a i kdyz se reklama musi mnohem drive okoukat, CTR na spodni pozici u lepsich (ac treba i dele nez mesic nezmenenych) banneru presahuje 1 procento. Nemate nekdo podobnou/rozdilnou zkusenost? 2. Nevite nekdo, kde jsou nejaka spolehliva data porovnajici uspesnost normalnich a superbanneru (rich-media banneru)? Diky. Jirka Lahvicka, lahvicka@altavista.net Mensa CR, www.mensa.cz --- CREATED BY ATC O..R..G..A..N..I..Z..E..R --- http://email.cz <--- Get Your Free Email
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:36 CEST