Vymenne reklamni sluzby versus prima smena, superbannery

From: lahvicka@email.cz
Date: 12. 01. 2000, 16:18 CET


1. Co si myslite o vymennych reklamnich sluzbach ve srovnani s primou 
vymenou reklamy s podobne zamerenymi servery?
Napr. Billboard ma v soucasnosti skutecny vymenny pomer tak 1:4 (za kazde 
umisteni kodu Billboardu do nasich stranek Billboard zapocita 0.75 - 0.80 
zobrazeni (ve spickach max. 0.5, data za posledni cca tyden), dalsi ztraty 
vznikaji v dusledku neskutecne pomaleho az nefunkcniho presmerovani pri 
kliknuti na banner (zatim to resime reklamou mezi 2 a 5 hodinou rano, 
ovsem tim se daji oslovit jen urcite skupiny :-). Mr. Linx neni posledni 
dobou o mnoho lepsi.
Na druhou stranu nas server (Mensa CR, www.mensa.cz) ma dohody s nekterymi 
dalsimi servery o vymene reklamy "natvrdo" a i kdyz se reklama musi mnohem 
drive okoukat, CTR na spodni pozici u lepsich (ac treba i dele nez mesic 
nezmenenych) banneru presahuje 1 procento. Nemate nekdo podobnou/rozdilnou 
zkusenost?
2. Nevite nekdo, kde jsou nejaka spolehliva data porovnajici uspesnost 
normalnich a superbanneru (rich-media banneru)?
Diky.
Jirka Lahvicka, lahvicka@altavista.net
Mensa CR, www.mensa.cz

--- CREATED BY ATC O..R..G..A..N..I..Z..E..R
--- http://email.cz <--- Get Your Free Email



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:36 CEST