RE: IP-Netvertising

From: Hrubý Tomáš (hruby@praha.autocont.cz)
Date: 01. 12. 1999, 10:46 CET


> Problem IP je ten, ze na zacatku udelali blbe pravidla a spousta lidi 
> nabyla dojmu, ze si zaregistruje svuj webik s deseti pristupy 
> denne a IP 
> mu bude platit. To je blbost.


A muzete nejak upresnit, jak si tedy predstavuji web, ktery je pro ne
pouzitelny?
Ze je nekolik desitek impresi denne na nic je jasne, ale da se pokladat za
rozumny 
rozsah v radu stovek, tisicu nebo dokonce teprve desetitisicu impresi?
Ptam se proto, ze na webu IP-Netvertising je (aspon zatim) videt dost
charakteristicky 
problem vice podobnych systemu - dost znacna nepruhlednost. Napriklad ve
"vydelecne verzi"
je naprosto nepruhledne, o jakou cenu za impresi se vubec muze jednat, atd.

S pozdravem Tomas Hruby
www.fotozona.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:35 CEST