Jsem rad, ze jste odpovedel, ale jak vidite jste sam, kdo reagoval, a myslim, ze jednim z duvodu proc nereagovali ostatní je asi jednak jakasi obava (mozna zbytecna) a za druhé i mozna neochota verejne informovat o těchto vecech. Nas server Akcie.cz spolupracuje prakticky se vsemi internetovymi agenturami a také nemam spatne zkusenosti. Chtel jsem spise upozornit na to, ze tu neexistuji standardy reklamy, ktere by jednani s RA nejak optimalizovaly. Kazda reklamni agentura ma jiné provize, jiné bonusy( coz je samozrejme, mala agentura nemuze mit stejne odmeny jako agentura která vam dela třeba 50% cele reklamy), neexistuji standardy v platebni moralce, ci naopak při nesplneni imp. Atd. tech věci je hodne a co agentura to jiny pristup, jiny pohled. Tim nechci nikoho osocovat ci napadat( to v zadnem pripade), jen si myslim, a je to doufam asi nazor vetsiny, ze by měli existovat jakasi presne dana pravidla pro zadavani reklamnich kampani. Není v tom rad, presna a konkretni cisla jsou tabu. Mluvil jste o IP, byl jsem na Invexu při prednasce p. Podolinskeho o vyvoji reklamy na internetu. Poprve jsem se dovedel o castce, která bude utracena na internetu za reklamu, a dále o ziscich jednotlivych agentur a tech nejvetsich serveru z klasicke prouzkove reklamy. Co se tyce celkoveho objemu penez z reklamy na internetu, tak IP sdelila, ze zisk z reklamy za letosni rok na celem internetu bude okolo 100 mil korun. Jen samo IP se na tomto objemu podili pry cca 5 mil korun. Petr Hanisch www.akcie.cz <http://www.akcie.cz> -----Původní zpráva----- Od: Tomas Krause [mailto:tom@navrcholu.cz] Odesláno: 26. října 1999 16:10 Komu: reklama@nawebu.cz Předmět: RE: Spoluprace s agenturami Dne 26. 10. 1999 Petr Hanisch napsal: > webu, a kde jinde by se o tom m=EClo debatovat nez tady. Problem je asi = > v tom, ze si nikdo nechce zbytecne delat problemy, jak jinak si = > vysvetlit, ze na tuto otazku nedostal dotazovatel zadnou odpoved. Proc problemy? Jako ze by nekdo rekl neco, za co by s nim agentura ukoncila spolupraci? Dobre tedy, ja se nemam ceho bat, takze: Internet servis: v pohode, nespolupracujeme nejak trvale, ale jednou za cas se ozvou, dohodneme podminky a kampan jede. IP Praha: Ac se to mozna nekomu nezda, IP se do internetu zakousla poradne, funguje u nich team, ktery dela jen pro Internet + vsichni pracovnici umi Internet nabidnout. Nemohu zde rikat presna cisla (ani je nevim), ale vezte, ze letosni obrat je v milionech Kc a neni to milion jeden nebo dva. Pristi rok bude IMHO vyrazne lepsi, protoze jednak uz je IP v podvedomi agentur (mysleno s Internetem samozrejme, s jinymi medii je v podvedomi uz davno) a ty zahrnuji Internet do mediaplanu na pristi rok a hlavne IP uz presla na cesky standard - imprese, cimz padla jedna neprijemna prekazka v jednani s nekterymi inzerenty. S pozdravem Tomas Krause --------------------------------------------------------------------- --[ tomas@krause.cz - ICQ:7828725 - http://www.4web.cz/ ]-- --[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz ]-- --------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/--- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.83 / Virová báze: 44 - datum vydání: 23.9.1999
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:35 CEST