RE: Spoluprace s agenturami

From: Petr Hanisch (petr.hanisch@softec.cz)
Date: 26. 10. 1999, 16:41 CEST


Jsem rad, ze jste odpovedel, ale jak vidite jste sam, kdo reagoval, a
myslim, ze jednim z  duvodu proc nereagovali ostatní je asi jednak jakasi
obava (mozna zbytecna) a za druhé i  mozna neochota verejne informovat o
těchto vecech.
Nas server Akcie.cz spolupracuje prakticky se vsemi internetovymi agenturami
a také nemam spatne zkusenosti. 
Chtel jsem spise upozornit na to, ze tu neexistuji standardy reklamy, ktere
by jednani s  RA nejak optimalizovaly. Kazda reklamni agentura ma jiné
provize, jiné bonusy( coz je samozrejme, mala agentura nemuze mit stejne
odmeny jako agentura která vam dela třeba 50% cele reklamy), neexistuji
standardy v  platebni moralce, ci naopak při nesplneni imp. Atd. tech věci
je hodne a co agentura to jiny pristup, jiny pohled. Tim nechci nikoho
osocovat ci napadat( to v  zadnem pripade), jen si myslim, a je to doufam
asi nazor vetsiny, ze by měli existovat jakasi presne dana pravidla pro
zadavani reklamnich kampani. Není v  tom rad, presna a konkretni cisla jsou
tabu. 
Mluvil jste o IP, byl jsem na Invexu při prednasce p. Podolinskeho o vyvoji
reklamy na internetu. Poprve jsem se dovedel o castce, která bude utracena
na internetu za  reklamu, a dále o ziscich jednotlivych agentur a tech
nejvetsich serveru z  klasicke prouzkove reklamy. 
Co se tyce celkoveho objemu penez z  reklamy na internetu, tak IP sdelila,
ze  zisk z  reklamy za letosni rok na celem internetu bude okolo 100 mil
korun. Jen samo IP se na tomto objemu podili pry cca 5 mil korun.

Petr Hanisch
www.akcie.cz <http://www.akcie.cz> 



	-----Původní zpráva-----
	Od:	Tomas Krause [mailto:tom@navrcholu.cz]
	Odesláno:	26. října 1999 16:10
	Komu:	reklama@nawebu.cz
	Předmět:	RE: Spoluprace s agenturami

	Dne 26. 10. 1999 Petr Hanisch napsal:

	> webu, a kde jinde by se o tom m=EClo debatovat nez tady. Problem
je asi =
	> v tom, ze si nikdo nechce zbytecne delat problemy, jak jinak si =
	> vysvetlit, ze na tuto otazku nedostal dotazovatel zadnou odpoved.

	Proc problemy? Jako ze by nekdo rekl neco, za co by s nim agentura 
	ukoncila spolupraci?

	Dobre tedy, ja se nemam ceho bat, takze:
	Internet servis: v pohode, nespolupracujeme nejak trvale, ale jednou
za 
	cas se ozvou, dohodneme podminky a kampan jede.

	IP Praha: Ac se to mozna nekomu nezda, IP se do internetu zakousla
poradne,
	funguje u nich team, ktery dela jen pro Internet + vsichni
pracovnici umi
	Internet nabidnout. Nemohu zde rikat presna cisla (ani je nevim),
ale vezte,
	ze letosni obrat je v milionech Kc a neni to milion jeden nebo dva.
Pristi
	rok bude IMHO vyrazne lepsi, protoze jednak uz je IP v podvedomi
agentur
	(mysleno s Internetem samozrejme, s jinymi medii je v podvedomi uz
davno) a
	ty zahrnuji Internet do mediaplanu na pristi rok a hlavne IP uz
presla na
	cesky standard - imprese, cimz padla jedna neprijemna prekazka v
jednani s
	nekterymi inzerenty. 

	                                  S pozdravem Tomas Krause

	
---------------------------------------------------------------------
	--[    tomas@krause.cz  -  ICQ:7828725  -  http://www.4web.cz/
]--
	--[ http://web.navrcholu.cz - http://root.cz - http://www.woko.cz
]--
	
---------------------------------------------------------------------

	
--------------------------------------------------------------------------
	Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/---
	Odchozí zpráva neobsahuje viry.
	Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
	Verze: 6.0.83 / Virová báze: 44 - datum vydání: 23.9.1999
	



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:35 CEST