RE: test banneru? Part II.

From: Ondrej Veis (ondrej@nms.cz)
Date: 15. 09. 1999, 14:25 CEST


Jeste jednou dobry den,

omlouvam se, ale kdyz jsem s vami mluvil, tak jsem byl v epicentru
pracovniho chaosu :-) takze znovu a srozumitelne:

co vite / mate:
x banneru
cilovou skupinu, ktera na by mela odkliknout

co potrebujete zjistit:
ktery z nich nejlepe pusobi

jak to zjistit:

pokud pustite vsechny 4 "na zkousku"  a zjistite, ze na jeden ma CTR dvakrat
vyssi nez druhy, v podstate to neznamena nic, protoze nemate zadne udaje o
socio-demografickych udajich lidi, kteri na ne odklikli. Coz je u cilenych
kampani je to podle mne nezbytne.

pokud predtim bannery otestujete na reprezentativnim(!) vzorku cilove
skupiny a s pouzitim spravne metodologie, vysledky oznaci nejuspesnejsi
banner.

Omlouvam se za velmi zjednoduseny vyklad. O tom jak takovy vyzkum provest a
jake metody pouzit vam povim zitra. Samozrejme, ze bannery jsou minimum
toho, co by se dalo testovat tak, aby vysledky prinaseli mnohem vetsi
efektivitu reklamnim kampanim na siti a potazmo vlastne obsahu webu. Jinak
nas puvodni zamer ma mnohem sirsi zaber - zabyva se obecne kvalitativnim
vyzkumem uzivatelu internetu.

Na shledanou tedy zitra ve 2 hodiny odpoledne,

Ondrej Veis; ICQ:16287668
Network Media Service, s.r.o.
http://www.nms.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:35 CEST