Jeste jednou dobry den, omlouvam se, ale kdyz jsem s vami mluvil, tak jsem byl v epicentru pracovniho chaosu :-) takze znovu a srozumitelne: co vite / mate: x banneru cilovou skupinu, ktera na by mela odkliknout co potrebujete zjistit: ktery z nich nejlepe pusobi jak to zjistit: pokud pustite vsechny 4 "na zkousku" a zjistite, ze na jeden ma CTR dvakrat vyssi nez druhy, v podstate to neznamena nic, protoze nemate zadne udaje o socio-demografickych udajich lidi, kteri na ne odklikli. Coz je u cilenych kampani je to podle mne nezbytne. pokud predtim bannery otestujete na reprezentativnim(!) vzorku cilove skupiny a s pouzitim spravne metodologie, vysledky oznaci nejuspesnejsi banner. Omlouvam se za velmi zjednoduseny vyklad. O tom jak takovy vyzkum provest a jake metody pouzit vam povim zitra. Samozrejme, ze bannery jsou minimum toho, co by se dalo testovat tak, aby vysledky prinaseli mnohem vetsi efektivitu reklamnim kampanim na siti a potazmo vlastne obsahu webu. Jinak nas puvodni zamer ma mnohem sirsi zaber - zabyva se obecne kvalitativnim vyzkumem uzivatelu internetu. Na shledanou tedy zitra ve 2 hodiny odpoledne, Ondrej Veis; ICQ:16287668 Network Media Service, s.r.o. http://www.nms.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:35 CEST