Dne 12. 7. 1999 Jakub Chromy napsal: > Neschopnost velke casti uzivatele odolavat temto trikum jiste prameni > primarne z nezkusenosti, sekundarne z hlouposti. Takze nudle zalozene na > podobnem principu budou asi ucine vzdy. Nebudou. Budou maximalne hodne klikatelne a to je IMHO neco jineho. Cimz se dostaveme k vecnemu problemu - co je uspesny banner? Banner s CTR 10% ale s nulovym financnim efektem nebo banner s jednim klikem, ale takovym, ze klikac koupi Ferrari? (prehnane extremy) S pozdravem Tomas Krause ----------------------------------/\------------------------------------ mailto:tomas@krause.cz /\ / \ /\ http://web.navrcholu.cz/ ICQ:7828725 / \/ \/ \ http://www.woko.cz/ http://www.4web.cz/ / \ / \ http://www.root.cz/ ------------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:35 CEST