> Grafika neni vse, dulezita je totiz " vtipnost textu",
Grafika je jeden z faktoru, ktere ovlivnuji uspesnost banneru. Text nemusi
byt IMHO zrovna vtipny, dulezite je, aby vyvolal v uzivateli zajem,
podnitil jej se zamyslet ci si zapamatovat prezentovnay produkt ci sluzbu.
> BTW: nesouhlasim s nazorem, ze je to zalozeno na
> "neznalosti uzivatelu"
Neschopnost X% BFU vyplnit jednoduchy, jasny jednoradkovy formular (jeste
s navodem :) mne utvrdil v presvedceni, ze mozne je uplne vsechno.
s pozdravem
Jakub Chromy
Hosting CZ s.r.o. Tel: 0603 822 830
http://www.hosting.cz ICQ: 12017727
Hicks WebDesign http://www.hicks.cz
SMS: hicks.webdesign@sms.paegas.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:35 CEST