> Grafika neni vse, dulezita je totiz " vtipnost textu", Grafika je jeden z faktoru, ktere ovlivnuji uspesnost banneru. Text nemusi byt IMHO zrovna vtipny, dulezite je, aby vyvolal v uzivateli zajem, podnitil jej se zamyslet ci si zapamatovat prezentovnay produkt ci sluzbu. > BTW: nesouhlasim s nazorem, ze je to zalozeno na > "neznalosti uzivatelu" Neschopnost X% BFU vyplnit jednoduchy, jasny jednoradkovy formular (jeste s navodem :) mne utvrdil v presvedceni, ze mozne je uplne vsechno. s pozdravem Jakub Chromy Hosting CZ s.r.o. Tel: 0603 822 830 http://www.hosting.cz ICQ: 12017727 Hicks WebDesign http://www.hicks.cz SMS: hicks.webdesign@sms.paegas.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:35 CEST