Tomas Krause wrote: > > internetu udelejte si prosim nezasveceny pohled o stavu trhu. Ja bych si > > nedovolil doporucit nejaky system, bez toho abych neznal presne moznosti > > (vyhody / nevyhody) ostatnich a dokazal je jasne definovat. > > A Vy znate presne prednosti a nevyhody IP? Ja s IP jednam jiz pres 5 > mesicu a troufnu si tvrdit, ze jsem lidi okolo tohoto projektu celkem > poznal a i kdyby nic, tak jedna jedina vec mluvi za vse - Muze delat > VYHRADNIHO prodejce reklamy v Ceske televizi nekdo kdo tomu nerozumi? Tady jde ale o to, kolik lidi ta reklama postihne. Me se IP prestalo libit v tu chvili, kdyz jsem zjistil, ze tomu po technicke strance moc nerozumi. Nedokazali mi vysvetlit jak to mysli s temi "banercalls", ktere pouzivaji misto impresi. Pak slo nase jednani do ztracena - protoze jsem mel pravdu a videl jsem to s temi "bannercalls" tak, jak to doopravdy funguje. Nevidim do toho, kolik dostava Navrcholu penez za misto na jejich serveru, tak daleko nase jednani s IP nedoslo, ale co se tyce vymeny reklamy, myslim, ze ta je u IP nedostatecna a ne moc dobre provedena. Preci jen, tady je daleko lepsi menit s pomoci Mr.Lin(x). Diskuse se ale toci o placene reklame a ne vymene, ja vim. To, ze nekdo umi prodat mnoho chleba (=reklamu v TV), neznamena, ze umi prodavat stejne dobre napr. i makove buchty (=reklamu na Internetu). Libor Novacek, sefredaktor a jednatel spolecnosti ~~~~~~~~~~~~~~~~~~d@t@ktiv~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ======@ http://www.detektiv.cz @======== zpravodajsky a informacni server o vyhledavani na Internetu NOVA Computers, s.r.o. - http://www.novacomp.cz Internet aplikace, prezentace a poradenstvi Na Veseli 6/826, Praha 4 - Pankrac tel./fax: 02/421090, GSM : 0602/727336 info@novacomp.cz info@detektiv.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST