Re: Reklamni kampan

From: Libor Novacek (libor.novacek@novacomp.cz)
Date: 08. 04. 1999, 18:31 CEST


Tomas Krause wrote:


> > internetu udelejte si prosim nezasveceny pohled o stavu trhu. Ja bych si
> > nedovolil doporucit nejaky system, bez toho abych neznal presne moznosti
> > (vyhody / nevyhody) ostatnich a dokazal je jasne definovat.
>
> A Vy znate presne prednosti a nevyhody IP? Ja s IP jednam jiz pres 5
> mesicu a troufnu si tvrdit, ze jsem lidi okolo tohoto projektu celkem
> poznal a i kdyby nic, tak jedna jedina vec mluvi za vse - Muze delat
> VYHRADNIHO prodejce reklamy v Ceske televizi nekdo kdo tomu nerozumi?

Tady jde ale o to, kolik lidi ta reklama postihne. Me se IP prestalo libit v tu chvili,
kdyz jsem zjistil, ze tomu po technicke strance moc nerozumi. Nedokazali mi vysvetlit
jak to mysli s temi "banercalls", ktere pouzivaji misto impresi. Pak slo nase jednani
do ztracena - protoze jsem mel pravdu a videl jsem to s temi "bannercalls" tak,
jak to doopravdy funguje.

Nevidim do toho, kolik dostava Navrcholu penez za misto na jejich serveru, tak
daleko nase jednani s IP nedoslo, ale co se tyce vymeny reklamy, myslim, ze
ta je u IP nedostatecna a ne moc dobre provedena. Preci jen, tady je daleko lepsi
menit s pomoci Mr.Lin(x). Diskuse se ale toci o placene reklame a ne vymene, ja vim.

To, ze nekdo umi prodat mnoho chleba (=reklamu v TV), neznamena, ze umi
prodavat stejne dobre napr. i makove buchty (=reklamu na Internetu).


Libor Novacek,
sefredaktor a jednatel spolecnosti
~~~~~~~~~~~~~~~~~~d@t@ktiv~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ======@  http://www.detektiv.cz  @========
zpravodajsky a informacni server o vyhledavani na Internetu
   NOVA Computers, s.r.o. - http://www.novacomp.cz
     Internet aplikace, prezentace a poradenstvi
         Na Veseli 6/826, Praha 4 - Pankrac
       tel./fax: 02/421090, GSM : 0602/727336
          info@novacomp.cz info@detektiv.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST