>BannerCalls je naprosty nesmysl, ani ve svete se na velkych serverech >nepouziva. Predevsim pole banneru nemuze mit zatim kvuli linkam takovou >velikost, aby melo smysl delat na bannerech rozsahlejsi spot, jako treba v >TV. Takze sdeleni na banneru je vetsinou kuse, heslovite, snazi se zaujmout. > >Pokud nechate nekde porad viset jeden banner, tak ma mizivou odklikovost. >Naopak - je treba se snazit zaujmout vice ruznymi bannery s ruznymi >pobidkami. > >Z hlediska zadavatele je to jedno - zadavatel vi ze statistik (nebo by vedet >mel), ze clovek, ktereho banner neoslovi ani napotreti, je pro tento banner >ztracen. Takze staci porovnat cenu BannerCalls s cenou za imprese vydelenou >tremi a vite, jak na tom jste. > Zdravim. Vidim, ze diskuze na toto tema se v teto chvili dostala spise do technicke oblasti. Ja mohu prispet praktickou zkusenosti ze strany zadavatele reklamy. Zhruba pred rokem jsme meli na Atlasu asi dva mesice pevnou reklamu v sekci obchod (ted uz to nedelaji a bannery toci) a nastavala tim podobna situace, protoze kdo hledal v te sekci tak nas tam porad videl. Je pravda, ze banner mel mizivou odklikovost (pod 0.5%) a samozrejme nizky pocet shlednuti, ovsem propagoval www adresu ( meli jsme tam za tu dobu asi ctyri a na kazdem tam nejak byla) a celkova navstevnost serveru byla v podstate stejna jako bezprostredne po te , kdyz jsme meli na Seznamu klasicky banner (ucinnost cca 2-3%). Takze nemohu souhlasit s tim, ze BannerCalls je nesmysl. Myslim si, totiz, ze Inet zacina vice lidi pouzivat k vazne praci nez k zabave. Takze na rozdil od surfera, ktery v podstate nic ani nehleda a rad se pripadne necha prekvapit kliknutim na zajimavy banner, se casteji stava, ze dotycny hleda konkretni informaci a specha. Cas podivat se na neco zajimaveho ovsem ma az kdyz vse dokonci a najde. Do te doby se asi nebude chtit rozptylovat nejaky klikanim na banner. Takze pokud banner uvidi dlouho ( a nebude na nem neco ve smyslu "klikni a uvidis" pripadne jine "triky") pak si muze lepe zapamatovat firmu nebo www adresu a dukladne si ji spojit s Internetem. Pak prijde na stranky primo a nebo pres nejakou vyhledavaci masinu a ucel reklamy je splnen. Ludek ZITA http://www.tvav.cz http://www.sales.cz P.S. Kdyz uz reaguji na prispevek pana Zandla musim zde uvest jeste jednu zkusenost. Co je nejaky banner proti sile medii. Kdyz totiz loni v prosinci pan Zandl ve sloupecku na Mobilu napsal, ze u nas pri nakupu veze usetril nejakou tu tisicovku (byly to asi dve vety fontem velikosti c.1) tak nam navstevnost z tenkrat obvyklych 140 - 180 session vyskocila na 520 sesion a pocet pristupu na hlavni stranu presahl 1000 mereno sluzbou Na Vrcholu) z toho ovsem vice nez polovina volala primo t.j. neodklikavala odkaz na mobilu ale adresu si asi zapamatovala. Touto cestou panu Zandlovi samozrejme za pochvalu dekuji. Ludek ZITA
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST