Ano, ta zminka tam prave z toho duvodu neni - naslo by se par sikulu, kteri by zkoumali, kde co nejvice z toho mala trhnout. I z toho duvodu nelze rici, jaka metoda se pouziva. Ale¨mohu vas uklidnit, pouziva :) Patrick Zandl -----Původní zpráva----- Od: Marek <marek@iol.cz> Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz> Datum: 6. prosince 1998 20:17 Předmět: Re: vymenna reklama >Nenasel jsem na Mr.Linxu zadnou zminku o moznosti davat banner i dolu, i >kdyz za cenu "polovicni hodnoty". >A kdo kontroluje, jestli je banner nahore nebo dole? >Co kdyz si nekdo da banner nahoru a po zaregistrovani ho da dolu? >Myslim, ze je nalo "fiskusu", kteri by radi vyuzili "slabinky" systemu k >vlastnimu zhodnoceni, ze? > >Tak jak to je? > >Marek >http://ultrav.iol.cz > > >-----Původní zpráva----- >Od: Patrick Zandl <Patrick.Zandl@mobil.cz> >Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz> >Datum: 6. prosince 1998 16:03 >Předmět: Re: vymenna reklama > > >>Jen pro poradek bych upozornil, ze u Mr. Linxe je podstatny rozdil, zda >mate >>pruh dany na vrchu stranky nebo na jejim spodku. >> >>V podminkach je totiz napsano, ze ho mate mit na vrchu stranky - je to >>logicke, kazdemu patri stejna sance, proto na vrchu stranky. Jenze se nasli >>lide, kteri si jej preci jen davaji na spodek stranky - treba ja :). A v >>takovem pripade je vymenny pomer o polovinu nizsi, nez v pripade, ze mate >>banner umisteny dle reguli na vrcholku stranky. >> >>To jen, abyste se nedivili pomerum vymeny - proste pozice nahore a pozice >>dole maji naprosto jinou kvalitu. > > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST