Re: vymenna reklama

From: Patrick Zandl (Patrick.Zandl@mobil.cz)
Date: 06. 12. 1998, 21:27 CET


Ano, ta zminka tam prave z toho duvodu neni - naslo by se par sikulu, kteri
by zkoumali, kde co nejvice z toho mala trhnout. I z toho duvodu nelze rici,
jaka metoda se pouziva. Ale¨mohu vas uklidnit, pouziva :)

Patrick Zandl

-----Původní zpráva-----
Od: Marek <marek@iol.cz>
Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz>
Datum: 6. prosince 1998 20:17
Předmět: Re: vymenna reklama


>Nenasel jsem na Mr.Linxu zadnou zminku o moznosti davat banner i dolu, i
>kdyz za cenu "polovicni hodnoty".
>A kdo kontroluje, jestli je banner nahore nebo dole?
>Co kdyz si nekdo da banner nahoru a po zaregistrovani ho da dolu?
>Myslim, ze je nalo "fiskusu", kteri by radi vyuzili "slabinky" systemu k
>vlastnimu zhodnoceni, ze?
>
>Tak jak to je?
>
>Marek
>http://ultrav.iol.cz
>
>
>-----Původní zpráva-----
>Od: Patrick Zandl <Patrick.Zandl@mobil.cz>
>Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz>
>Datum: 6. prosince 1998 16:03
>Předmět: Re: vymenna reklama
>
>
>>Jen pro poradek bych upozornil, ze u Mr. Linxe je podstatny rozdil, zda
>mate
>>pruh dany na vrchu stranky nebo na jejim spodku.
>>
>>V podminkach je totiz napsano, ze ho mate mit na vrchu stranky - je to
>>logicke, kazdemu patri stejna sance, proto na vrchu stranky. Jenze se
nasli
>>lide, kteri si jej preci jen davaji na spodek stranky - treba ja :). A v
>>takovem pripade je vymenny pomer o polovinu nizsi, nez v pripade, ze mate
>>banner umisteny dle reguli na vrcholku stranky.
>>
>>To jen, abyste se nedivili pomerum vymeny - proste pozice nahore a pozice
>>dole maji naprosto jinou kvalitu.
>
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST