Seznam - bannery

From: Ludek ZITA (lzita@support.cz)
Date: 23. 10. 1998, 03:25 CEST


Kdyz uz tady probiha diskuze o Seznamu tak neco obecneho k pripadnemu
vylepseni v oblasti placene reklamy:

Snazne prosim (jsem zakaznikem) o pridani informace o banneru do statistiky
reklamy. Myslim tim aby se ve statistice zobrazil stejnym zpusobem jako
normalne (tedy i s moznosti zkusit odkliknout a zkontrolovat tim spravnost
udaju)!!!

Proc: Dele nez mesic jeden z nasich banneru ukazoval  uplne jinam nez mel a
to takovym zpusobem, ze bych si troufal tvrdit, ze misto toho aby nam tato
reklama privadela zakazniky, tak nam je spise odrazovala. ( Co si asi mysli
zakaznik, ktery klikne na banner nabizejici Internetove sluzby a dostane se
na uplne jine stranky).
Na problem jsem prisel az po 3 tydnech od zmeny. Bohuzel i po urgenci bylo
vse pri starem (pry pretizeny server neprijal potrebne zmeny). Nejhorsi je,
ze zkontrolovat to prakticky nejde. Pokud jde o banner s pocty zobrazeni cca
2-3 tis. denne neni prakticka sance reloadovanim stranek Seznamu se ke svemu
banneru dostat a zjistit zda je vse tak jak ma byt. Obcas se to povede tak
ve 4 hodiny rano. ALE KDO KVULI TOMU MA VSTAVAT NEBO NESPAT. A poznani, ze
pres (pry) spravne zadani udaju se muze neco zmenit za behu mi neprinasi
klid do duse a velmi rad bych mohl kontrolovat udaje i jindy nez nad ranem.
( Dnes jsem se poprve presvedcil, ze je vse OK a nasel a vyzkousel oba
bannery. Trvalo mi to cca 20 minut v dobe od 2.55 do 3.18 hodin)

Jinak  jsem s reklamou na Seznamu (predevsim s jeji ucinosti) velmi
spokojeny.

Ludek ZITA

-----Původní zpráva-----
Od: Adam AHA Hauner <aha@pinknet.cz>
Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz>; petr@trilog.cz <petr@trilog.cz>
Kopie: Tomas Forche <eda@seznam.cz>; iVo LuKaCoVic <ivo@seznam.cz>
Datum: 22. října 1998 14:31
Předmět: Re: Seznam


>
>> V posledni dobe mam ale cim dal tim vetsi pocit, ze sveho postaveni
>> silne zneuziva a zacina mi svym chovanim pripominat socialisticke
>> byrokraticke podniky, ktere si delaji co chteji bez ohledu na
>> zakaznika.
>
>*** Dovolim si lehke pripomenuti, ze webmasteri a firmy, ktere zadaji
>uvedeni odkazu na Seznamu, jsou jen cast jeho klientely. Mnohem pocetnejsi
>casti jsou uzivatele, kteri k Seznamu pristupuji a pouzivaji jej.
>
>> To, ze registrace noveho odkazu na Seznamu trva tak kolem tri tydnu (a
>> to spis vic nez min) je proste hruza. Vzdycky jsem si rikal, proc to
>> tak trva, kdyz na Atlasu je to on-line.
>
>*** Rozdil je ve filozofii pridavani odkazu u obou katalogu: Seznam nabizi
>ve svem katalogu proverene odkazy (tj. takove, ktere videl administrator),
>Atlas nabizi jak proverene odkazy, tak zaroven aktualne pridane (coz casto
>znamena moznost pro zbesilce, kteri pridaji link do sedati kategorii).
>Nebudu se vyjadrovat k tomu, jaka metoda je lepsi, ale Seznam si vybral
>cestu hlidaneho obsahu svych stranek a tak pridavani neni on-line. Tri
>tydny jsou trochu prehnana doba, v soucasnosti je maximum 14 dni, pricemz
>je to jeste dusledek Invexu a stehovani serveru Seznamu na pater
>GlobalOne.
>
>> Ted uz to vim. V kazde zadosti
>> se nejspise hrabe velika komise a rozebira ji slovo po slovu, jestli
>> tam nahodou neni neco zavadneho.
>
>*** Komise je trochu prehnane slovo, ale je naprosta pravda, ze kazdy
>odkaz je zvazovan a to vcetne popisku.
>
>> V posledni dobe se nam ale nekolikrat
>> stalo, ze jsme poslali do Seznamu zadost o zavedeni noveho odkazu a
>> ejhle, kdyz se odkaz v Seznamu objevil, mel hodne zmeneny popisek
>> oproti tomu, ktery jsme chteli uvest. Na dotaz, proc se tak stalo, nam
>> ze Seznamu napsali, ze je to pro prilisnou vyzyvavost textu.
>
>*** Dovolim si Vaz upozornit, ze katalog Seznam je produktem spolecnosti
>Seznam. Nejsou to zlate stranky, kde si muzete zaplatit uvedeni ci
>libovolny a libovolne dlouhy popis. Na moznou zmenu popisu odkazu kazdeho
>pri registraci upozornujeme.
>
>> Uvedu dva pripady, ktere si ted vybavuji:
>> a) Cestovni kancelar Marco Polo - posilali jsme tam popisek "Vas
>> partner do sveta exotiky. Thajsko, ..." Tato veta je jejich firemnim
>> sloganem a zadnou velkou vyzyvavost v tom nevidim, ale na Seznamu jo a
>> tak ji proste vyhodili.
>
>*** Vas partner... No, reknu vam asi toto: Pokud uvidite na firemnim
>plakatu sluvka "Vas partner pro to a to", bude vse v poradku. Pokud
>uvidite v jedne sekci Seznamu pod sebou sedmnackrat "Vas partner do nebo
>pro", budete mit zvlastni pocit nevkusu. Popisek "Vas partnet do sveta
>exotiky" je ryze subjektivni - exotika pro mne muze znamenat metro v New
>Yorku nebo slovenskou salas. A muj partner ta firma nikdy nebyla, tak proc
>mi to tvrdi?
>    Seznam je rozcestnik, ktery ukazuje na stranky a rika, co a koho na
>nich najdete. Odkazy nejsou reklamou v tom pravem smyslu, k tomu slouzi
>bannery.
>
>> b) U jedne firmy nam z popisku vyhodili slovo "nejlepsi". Jen pro
>> zajimavost jsem si dal vyhledat v Seznamu slovo "nejlepsi" a nasel mi
>> 44 odkazu :-) Proc zrovna ten nas tam byt nemuze, to proste nechapu.
>
>*** Slovo "nejlepsi" a dalsi podobne superlativy jsem zakazal. To slovo
>nema zadny vyznam, pokud je uvedeno u vsech firem ci stranek. A tech 44
>odkazu neni zas tak spatne skore, v kazdem pripade u vetsiny z onech 44
>odkazu zmizi v dohledne dobe. Dekuji za upozorneni.
>
>> Za nejvetsi zlocin ale povazuju to, ze zmeni popisek bez toho, ze by
>> to s nami konzultovali, upozornili nas na to. Ve vetsine pripadu
>> bychom volili uplne jinou vetu nez to, co nam na Seznamu zanechali z
>> te puvodni. V takovem pripade bych samozrejme byl ochoten respektovat
>> ty tri tydny.
>
>*** Upozornen jste byl pri registraci.
>
>> Jestli je v teto konferenci nekdo ze Seznamu, jsem opravdu zvedavy na
>> jeho vysvetleni.
>
>*** Doufam, ze vam moje odpoved prijde dostacujici. V kazdem pripade se
>pracuje na zlepseni vsech parametru pridavani odkazu do katalogu Seznamu.
>
>--
>Adam Hauner
>aha@seznam.cz
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST