Kdyz uz tady probiha diskuze o Seznamu tak neco obecneho k pripadnemu vylepseni v oblasti placene reklamy: Snazne prosim (jsem zakaznikem) o pridani informace o banneru do statistiky reklamy. Myslim tim aby se ve statistice zobrazil stejnym zpusobem jako normalne (tedy i s moznosti zkusit odkliknout a zkontrolovat tim spravnost udaju)!!! Proc: Dele nez mesic jeden z nasich banneru ukazoval uplne jinam nez mel a to takovym zpusobem, ze bych si troufal tvrdit, ze misto toho aby nam tato reklama privadela zakazniky, tak nam je spise odrazovala. ( Co si asi mysli zakaznik, ktery klikne na banner nabizejici Internetove sluzby a dostane se na uplne jine stranky). Na problem jsem prisel az po 3 tydnech od zmeny. Bohuzel i po urgenci bylo vse pri starem (pry pretizeny server neprijal potrebne zmeny). Nejhorsi je, ze zkontrolovat to prakticky nejde. Pokud jde o banner s pocty zobrazeni cca 2-3 tis. denne neni prakticka sance reloadovanim stranek Seznamu se ke svemu banneru dostat a zjistit zda je vse tak jak ma byt. Obcas se to povede tak ve 4 hodiny rano. ALE KDO KVULI TOMU MA VSTAVAT NEBO NESPAT. A poznani, ze pres (pry) spravne zadani udaju se muze neco zmenit za behu mi neprinasi klid do duse a velmi rad bych mohl kontrolovat udaje i jindy nez nad ranem. ( Dnes jsem se poprve presvedcil, ze je vse OK a nasel a vyzkousel oba bannery. Trvalo mi to cca 20 minut v dobe od 2.55 do 3.18 hodin) Jinak jsem s reklamou na Seznamu (predevsim s jeji ucinosti) velmi spokojeny. Ludek ZITA -----Původní zpráva----- Od: Adam AHA Hauner <aha@pinknet.cz> Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz>; petr@trilog.cz <petr@trilog.cz> Kopie: Tomas Forche <eda@seznam.cz>; iVo LuKaCoVic <ivo@seznam.cz> Datum: 22. října 1998 14:31 Předmět: Re: Seznam > >> V posledni dobe mam ale cim dal tim vetsi pocit, ze sveho postaveni >> silne zneuziva a zacina mi svym chovanim pripominat socialisticke >> byrokraticke podniky, ktere si delaji co chteji bez ohledu na >> zakaznika. > >*** Dovolim si lehke pripomenuti, ze webmasteri a firmy, ktere zadaji >uvedeni odkazu na Seznamu, jsou jen cast jeho klientely. Mnohem pocetnejsi >casti jsou uzivatele, kteri k Seznamu pristupuji a pouzivaji jej. > >> To, ze registrace noveho odkazu na Seznamu trva tak kolem tri tydnu (a >> to spis vic nez min) je proste hruza. Vzdycky jsem si rikal, proc to >> tak trva, kdyz na Atlasu je to on-line. > >*** Rozdil je ve filozofii pridavani odkazu u obou katalogu: Seznam nabizi >ve svem katalogu proverene odkazy (tj. takove, ktere videl administrator), >Atlas nabizi jak proverene odkazy, tak zaroven aktualne pridane (coz casto >znamena moznost pro zbesilce, kteri pridaji link do sedati kategorii). >Nebudu se vyjadrovat k tomu, jaka metoda je lepsi, ale Seznam si vybral >cestu hlidaneho obsahu svych stranek a tak pridavani neni on-line. Tri >tydny jsou trochu prehnana doba, v soucasnosti je maximum 14 dni, pricemz >je to jeste dusledek Invexu a stehovani serveru Seznamu na pater >GlobalOne. > >> Ted uz to vim. V kazde zadosti >> se nejspise hrabe velika komise a rozebira ji slovo po slovu, jestli >> tam nahodou neni neco zavadneho. > >*** Komise je trochu prehnane slovo, ale je naprosta pravda, ze kazdy >odkaz je zvazovan a to vcetne popisku. > >> V posledni dobe se nam ale nekolikrat >> stalo, ze jsme poslali do Seznamu zadost o zavedeni noveho odkazu a >> ejhle, kdyz se odkaz v Seznamu objevil, mel hodne zmeneny popisek >> oproti tomu, ktery jsme chteli uvest. Na dotaz, proc se tak stalo, nam >> ze Seznamu napsali, ze je to pro prilisnou vyzyvavost textu. > >*** Dovolim si Vaz upozornit, ze katalog Seznam je produktem spolecnosti >Seznam. Nejsou to zlate stranky, kde si muzete zaplatit uvedeni ci >libovolny a libovolne dlouhy popis. Na moznou zmenu popisu odkazu kazdeho >pri registraci upozornujeme. > >> Uvedu dva pripady, ktere si ted vybavuji: >> a) Cestovni kancelar Marco Polo - posilali jsme tam popisek "Vas >> partner do sveta exotiky. Thajsko, ..." Tato veta je jejich firemnim >> sloganem a zadnou velkou vyzyvavost v tom nevidim, ale na Seznamu jo a >> tak ji proste vyhodili. > >*** Vas partner... No, reknu vam asi toto: Pokud uvidite na firemnim >plakatu sluvka "Vas partner pro to a to", bude vse v poradku. Pokud >uvidite v jedne sekci Seznamu pod sebou sedmnackrat "Vas partner do nebo >pro", budete mit zvlastni pocit nevkusu. Popisek "Vas partnet do sveta >exotiky" je ryze subjektivni - exotika pro mne muze znamenat metro v New >Yorku nebo slovenskou salas. A muj partner ta firma nikdy nebyla, tak proc >mi to tvrdi? > Seznam je rozcestnik, ktery ukazuje na stranky a rika, co a koho na >nich najdete. Odkazy nejsou reklamou v tom pravem smyslu, k tomu slouzi >bannery. > >> b) U jedne firmy nam z popisku vyhodili slovo "nejlepsi". Jen pro >> zajimavost jsem si dal vyhledat v Seznamu slovo "nejlepsi" a nasel mi >> 44 odkazu :-) Proc zrovna ten nas tam byt nemuze, to proste nechapu. > >*** Slovo "nejlepsi" a dalsi podobne superlativy jsem zakazal. To slovo >nema zadny vyznam, pokud je uvedeno u vsech firem ci stranek. A tech 44 >odkazu neni zas tak spatne skore, v kazdem pripade u vetsiny z onech 44 >odkazu zmizi v dohledne dobe. Dekuji za upozorneni. > >> Za nejvetsi zlocin ale povazuju to, ze zmeni popisek bez toho, ze by >> to s nami konzultovali, upozornili nas na to. Ve vetsine pripadu >> bychom volili uplne jinou vetu nez to, co nam na Seznamu zanechali z >> te puvodni. V takovem pripade bych samozrejme byl ochoten respektovat >> ty tri tydny. > >*** Upozornen jste byl pri registraci. > >> Jestli je v teto konferenci nekdo ze Seznamu, jsem opravdu zvedavy na >> jeho vysvetleni. > >*** Doufam, ze vam moje odpoved prijde dostacujici. V kazdem pripade se >pracuje na zlepseni vsech parametru pridavani odkazu do katalogu Seznamu. > >-- >Adam Hauner >aha@seznam.cz >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST