Re: Seznam

From: Michal Matula (micnet@idp.cz)
Date: 22. 10. 1998, 14:58 CEST


<snip>

 Totiz proc Seznamu trva zadani odkazu
>tak silene dlouho? Ono je hezke, kdyz tady nekdo argumentuje tim, ze
>vyhledavac je tu prioritne pro surfare a ne pro webmastery,
>jenze ona praxe Seznamu zas tak moc zajmum surfaru neprispiva. Tech
>14 dni i dele totiz trva i zmena URL, to mam z vlastni zkusenosti. A jestli
>nekomu pripada jako klad, ze 2-3 tydny odkazuje Seznam na jiz neexistujici
>adresu, tak me tedy ne.
</snip>

Tak to jste asi jeste nikdy nikdo nezazili pridavani na Yahoo. Tam to trva
radove mesice  (i pul roku) a pokud neznate finticky, tak to tam musite
posilat i 6x nez se neco stane. A prece tam vsichni v USA byt chteji.

Ja tu dobu docela chapu. Pokud si Seznam podobne jako Yahoo zvolil cestu
kontrolovani kazdeho odkazu a zaroven proverovani popisku ve vztahu k obsahu
situ, tak pak je samozrejme lidsky velice obtizne zvladat desitky (nebo
stovky?) nove pridanych odkazu plus upravovat zadosti o zmeny.

My na BillBoardu.cz ani zdaleka nemame tolik clenu jako je stranek v
Seznamu, ale jen proverovani nove pridanych stranek a banneru, aby
neodkazovaly ne nelegalni software, erotiku a pod. a psani mailu tem, kteri
poslali spatny banner, nebo na nem je erotika a spol nam zabere nekolik
hodin denne.  Zkuste to nekdy zvazit i z te opacne strany. Nebo myslite, ze
by mel Seznam najmout 100 lidi, kteri to budou delat? Tolik ta reklama zatim
asi nevydela... :o((

Bohuzel... :o))

Michal Matula
BillBoard.cz team
http://www.billboard.cz
BillBoard.cz - reklama na Internetu ZDARMA!
info@billboard.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:33 CEST