On Mon, 26 Oct 1998, Petr Slovak wrote: > Vzdyt ja jakozto webmaster jsem ten, kdo za pomoci sveho zakaznika > (majitele prezentace) vymyslim popisek tak, aby surfari co nejlepe > nasli to, co potrebuji a pokud mozno ze seznamu vysledku hledani si > vybrali prave prezentaci meho zakaznika (a to proto, ze jeho popisek > bude vystizny, jasny a pritazlivy). Takze ne absurdni, ale presne > naopak, pro me a pro majitele prezentace je to PRIMARNI. Spokojeny > surfar, ktery najde to, co hleda, je pak jen toho vysledkem. *** Poslete prosim za mnou toho uzivatele, ktery do okenka formulare vyhledavani na seznamu zada "partner exotika", rad ho poznam a rad zmenim nazor na vyhledavani. > A to, ze Seznam se snazi menit popisky, ktere zadam, mi proste stezuje > praci, protoze zakaznikovi pak hodne tezko vysvetluji, proc je na > Seznamu neco jineho, nez si on pral a kdyz to chci zmenit tak to zase > trva minimalne 3 tydny. *** Prejte si spravne a bude vam prano. Katalog Seznamu ma proste neco, cemu se rika "stabni kultura" a tu se snazime dodrzovat a dale profilovat (nerikam, ze se nam to vzdy dari tak, jak sami chceme). > A jeste jednu drobnost k tomuto: kdo je asi fundovanejsi k tomu, aby > rozhodl, jak ma popisek vypadat, aby jej co nejlepe surfar nasel? > Majitel prezentace (ktery svuj obor zna) nebo autori Seznamu (kteri > znaji sice taky svuj obor, ale neznaji obor meho zakaznika) ? *** Spatne polozena otazka: Kdo je kompetentni rozhodovat o podobe Seznamu - vasi zakaznici, kteri o tvorbe katalogu nic nevi, nebo lide na to skoleni? *** Lehke doplneni - projel jsem si 44 odkazu obsahujici slovo nejlepsi a cast je jich take u soutezi o nejlepsi foto roku atpd. Zlepsuje se nam skore =) -- Adam Hauner aha@seznam.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:33 CEST