RE: Seznam

From: Hrubý Tomáš (hruby@praha.autocont.cz)
Date: 22. 10. 1998, 14:17 CEST


> -----Original Message-----
> From: Pavel Kolesnikov [mailto:k@les.cz]

> No to uz mi prijde skoro jako drzost - co je proboha Seznamu do 
> toho, jak uspokojujete sve zakazniky? Vyhledavace jsou sluzbou 
> pro surfare, od navstevovanosti se odviji prodana reklama a zisky.
> A surfari hledaji fakta, pokud misto nich najdou jeden reklamni
> slogan vedle druheho, obavam se, ze by jejich duvera k Seznamu
> poklesla.


Hm, v prvni rade by asi bylo lepe opravdu debatovat nad konkretnimi 
priklady, z toho co tu dosud zaznelo je tezko posoudit, kdy je zmena 
ze strany Seznamu na miste a kdy je opravdu trochu zahadna.
Ale hlavne, trochu se tady vytratila druha cast otazky nastolene v
puvodnim prispevku p. Slovaka. Totiz proc Seznamu trva zadani odkazu
tak silene dlouho? Ono je hezke, kdyz tady nekdo argumentuje tim, ze 
vyhledavac je tu prioritne pro surfare a ne pro webmastery,
jenze ona praxe Seznamu zas tak moc zajmum surfaru neprispiva. Tech 
14 dni i dele totiz trva i zmena URL, to mam z vlastni zkusenosti. A jestli
nekomu pripada jako klad, ze 2-3 tydny odkazuje Seznam na jiz neexistujici 
adresu, tak me tedy ne. 
Pripada mi, ze se v chovani lidi v Seznamu nesporne jiste monopolni praktiky
projevuji a mozna mohou mluvit o stesti, ze se Atlas i Zmije vyvijeji preci 
jen trochu jinym smerem a navic maji taky sve chyby. 
Ale to je jiz na jinou debatu...

TomasHr



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:33 CEST