> -----Original Message----- > From: Pavel Kolesnikov [mailto:k@les.cz] > No to uz mi prijde skoro jako drzost - co je proboha Seznamu do > toho, jak uspokojujete sve zakazniky? Vyhledavace jsou sluzbou > pro surfare, od navstevovanosti se odviji prodana reklama a zisky. > A surfari hledaji fakta, pokud misto nich najdou jeden reklamni > slogan vedle druheho, obavam se, ze by jejich duvera k Seznamu > poklesla. Hm, v prvni rade by asi bylo lepe opravdu debatovat nad konkretnimi priklady, z toho co tu dosud zaznelo je tezko posoudit, kdy je zmena ze strany Seznamu na miste a kdy je opravdu trochu zahadna. Ale hlavne, trochu se tady vytratila druha cast otazky nastolene v puvodnim prispevku p. Slovaka. Totiz proc Seznamu trva zadani odkazu tak silene dlouho? Ono je hezke, kdyz tady nekdo argumentuje tim, ze vyhledavac je tu prioritne pro surfare a ne pro webmastery, jenze ona praxe Seznamu zas tak moc zajmum surfaru neprispiva. Tech 14 dni i dele totiz trva i zmena URL, to mam z vlastni zkusenosti. A jestli nekomu pripada jako klad, ze 2-3 tydny odkazuje Seznam na jiz neexistujici adresu, tak me tedy ne. Pripada mi, ze se v chovani lidi v Seznamu nesporne jiste monopolni praktiky projevuji a mozna mohou mluvit o stesti, ze se Atlas i Zmije vyvijeji preci jen trochu jinym smerem a navic maji taky sve chyby. Ale to je jiz na jinou debatu... TomasHr
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:33 CEST