> V posledni dobe mam ale cim dal tim vetsi pocit, ze sveho postaveni > silne zneuziva a zacina mi svym chovanim pripominat socialisticke > byrokraticke podniky, ktere si delaji co chteji bez ohledu na > zakaznika. *** Dovolim si lehke pripomenuti, ze webmasteri a firmy, ktere zadaji uvedeni odkazu na Seznamu, jsou jen cast jeho klientely. Mnohem pocetnejsi casti jsou uzivatele, kteri k Seznamu pristupuji a pouzivaji jej. > To, ze registrace noveho odkazu na Seznamu trva tak kolem tri tydnu (a > to spis vic nez min) je proste hruza. Vzdycky jsem si rikal, proc to > tak trva, kdyz na Atlasu je to on-line. *** Rozdil je ve filozofii pridavani odkazu u obou katalogu: Seznam nabizi ve svem katalogu proverene odkazy (tj. takove, ktere videl administrator), Atlas nabizi jak proverene odkazy, tak zaroven aktualne pridane (coz casto znamena moznost pro zbesilce, kteri pridaji link do sedati kategorii). Nebudu se vyjadrovat k tomu, jaka metoda je lepsi, ale Seznam si vybral cestu hlidaneho obsahu svych stranek a tak pridavani neni on-line. Tri tydny jsou trochu prehnana doba, v soucasnosti je maximum 14 dni, pricemz je to jeste dusledek Invexu a stehovani serveru Seznamu na pater GlobalOne. > Ted uz to vim. V kazde zadosti > se nejspise hrabe velika komise a rozebira ji slovo po slovu, jestli > tam nahodou neni neco zavadneho. *** Komise je trochu prehnane slovo, ale je naprosta pravda, ze kazdy odkaz je zvazovan a to vcetne popisku. > V posledni dobe se nam ale nekolikrat > stalo, ze jsme poslali do Seznamu zadost o zavedeni noveho odkazu a > ejhle, kdyz se odkaz v Seznamu objevil, mel hodne zmeneny popisek > oproti tomu, ktery jsme chteli uvest. Na dotaz, proc se tak stalo, nam > ze Seznamu napsali, ze je to pro prilisnou vyzyvavost textu. *** Dovolim si Vaz upozornit, ze katalog Seznam je produktem spolecnosti Seznam. Nejsou to zlate stranky, kde si muzete zaplatit uvedeni ci libovolny a libovolne dlouhy popis. Na moznou zmenu popisu odkazu kazdeho pri registraci upozornujeme. > Uvedu dva pripady, ktere si ted vybavuji: > a) Cestovni kancelar Marco Polo - posilali jsme tam popisek "Vas > partner do sveta exotiky. Thajsko, ..." Tato veta je jejich firemnim > sloganem a zadnou velkou vyzyvavost v tom nevidim, ale na Seznamu jo a > tak ji proste vyhodili. *** Vas partner... No, reknu vam asi toto: Pokud uvidite na firemnim plakatu sluvka "Vas partner pro to a to", bude vse v poradku. Pokud uvidite v jedne sekci Seznamu pod sebou sedmnackrat "Vas partner do nebo pro", budete mit zvlastni pocit nevkusu. Popisek "Vas partnet do sveta exotiky" je ryze subjektivni - exotika pro mne muze znamenat metro v New Yorku nebo slovenskou salas. A muj partner ta firma nikdy nebyla, tak proc mi to tvrdi? Seznam je rozcestnik, ktery ukazuje na stranky a rika, co a koho na nich najdete. Odkazy nejsou reklamou v tom pravem smyslu, k tomu slouzi bannery. > b) U jedne firmy nam z popisku vyhodili slovo "nejlepsi". Jen pro > zajimavost jsem si dal vyhledat v Seznamu slovo "nejlepsi" a nasel mi > 44 odkazu :-) Proc zrovna ten nas tam byt nemuze, to proste nechapu. *** Slovo "nejlepsi" a dalsi podobne superlativy jsem zakazal. To slovo nema zadny vyznam, pokud je uvedeno u vsech firem ci stranek. A tech 44 odkazu neni zas tak spatne skore, v kazdem pripade u vetsiny z onech 44 odkazu zmizi v dohledne dobe. Dekuji za upozorneni. > Za nejvetsi zlocin ale povazuju to, ze zmeni popisek bez toho, ze by > to s nami konzultovali, upozornili nas na to. Ve vetsine pripadu > bychom volili uplne jinou vetu nez to, co nam na Seznamu zanechali z > te puvodni. V takovem pripade bych samozrejme byl ochoten respektovat > ty tri tydny. *** Upozornen jste byl pri registraci. > Jestli je v teto konferenci nekdo ze Seznamu, jsem opravdu zvedavy na > jeho vysvetleni. *** Doufam, ze vam moje odpoved prijde dostacujici. V kazdem pripade se pracuje na zlepseni vsech parametru pridavani odkazu do katalogu Seznamu. -- Adam Hauner aha@seznam.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:33 CEST