Re: Pouziti techologie push pro zobrazovani banneru

From: Jiri Barborik (jiri.barborik@redigy.cz)
Date: 15. 10. 1998, 10:42 CEST


Adam AHA Hauner wrote:
> 
> *** Ad system spolecnosti Sprinx nastavuje necacheovatelnost banneru do te
> miry, ze NN3.0x by mel natahovat obrazek do nekonecna. drive se tak delo i
> u NN4.x
>                         s pozdravem
>                                                 Adam Hauner

Nevim, skoly nemam, ale rekl bych, ze se tak deje u NN4.x i ted...
Konkretne muj NN4.05 neni schopen kvuli spouste prace s opakovanym
nacitanim banneru natahnout ani obsah stranky (konkretne Ceske Noviny).
Takze namisto toho co chci videt, vidim pouze hlavicku CN, ve ktere
se na reklamni pozici donekonecna toci tri ruzne bannery.

Nerad bych se vyjadroval k tomu, nakolik je to vuci klientum CN 
fair, kazdopadne firma Sprix (pokud se jedna o umysl) dosahuje zvyseni 
poctu zobrazenych banneru velmi podivnym zpusobem. Pri pouziti tohoto 
zpusobu musi dosahovat bannery jiste take velmi zajimave ucinosti... 
Nez si clovek precte stranku CN, nacte se mu tak dvacitka banneru, jiny 
zase vecer odejde z prace od sve pevne linky a zapomene otevreny browser 
s CN... No, par banneru se asi za noc protoci... A kdyz uz se najde 
nekdo, kdo si na banner klikne, muze se mu stat (stejne jako mne vcera), 
ze navic skonci nekde uplne jinde.

Jiri Barborik

-- jiri bj barborik ---------------------------------------------------
   tel.: +420 603 498292                             redigy internet  
   jiri.barborik@redigy.cz                       nesverova 1 olomouc  
----------------------------------------------- http://www.redigy.cz --



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:33 CEST