Protoze ten (lepsi?) "topbanner" je mou praci, musim reagovat... * http://www.billboard.cz/link/banner.cgi?a675 ** pokud se tu nekdo domniva, ze pouze BFU _nepozna_ animovany GIF, na kterem se "deji veci" a klika na nej s domnenim aktivniho formulare (ktere stejne IMHO nikdo v CR neumi poradne zobrazovat, ukazka pro ilustraci na http://euroshop.cz/alamac) a pak se citi podveden? Tak dovolte, abych se podobnemu nazoru zasmal.. Jedinym nedostatkem se muze jevit to, ze z toho baneru neni zrejme, zdali se jedna o komercni produkt nebo free sluzbu online, to samozrejme uznavam a v dalsi verzi to napravim.. Dostal jsem vsak nastesti i velmi pobavene reakce (od tech, kteri chapou i obsah toho banneru v kontextu, resp. znaji prubeh udalosti) a take jistou reakci, ze bych se mel stydet, pote nasledovanou omluvou:)) Co se tyka podvodnych banneru, dle meho to jsou ty, ktere reklamuji Lucii B*lou vjistych souvislostech a pak tam neni nic, nez jakesi bludy apod. a vygeneruje Vam to JS deset dalsich oken s pochybnym obsahem. Vp p.s.: pokud znate nejaky dalsi TopTen jako na http://www.billboard.cz/link/top.cgi?co=topbanner, tak sem s nim.. _________________________ Jiste, tento zpusob reklamy je ucinny u valne casti BFU, pokud nas (nebo zakaznika) zajima pouze CTR. Ale troufam si tvrdit, ze skutecna (exaktne nemeritelna) ucinnost, tj. kolika lidem se inzerovane stranky zalibi natolik, aby se o ne zajimali, bude nizsi kvuli dost castemu pocitu "podvodu". Tento zpusob reklamy je podle mne kratkozraky a ma vyznam na kratkodobe akce. Verim, ze treba u toho telefonniho seznamu bude mit dva opacne ucinky: zvysi dnesni zajem o telefonnni seznam a snizi zajem do budoucna o dalsi sortiment kvuli pocitu jiste nesolidnosti. Bye Jiri Svaton <svaton@svaton.cz> ------------------------------------------- Svaton a spol., Ceske Budejovice, CZ tel: +420-38-7520971 fax: +420-38-7520972 http://www.svaton.cz/ http://www.jih.cz/ http://www.zapad.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:33 CEST