Re: Selektivni reklama

From: ALMS (alms@alms.cz)
Date: 01. 10. 1998, 05:52 CEST


> Patrick Zandl wrote:
> > 
> > Ano, tuhle sluzbu "bezne" nabizi Atlas a firmy, jimz zajistuje reklamni
> > software - napriklad CTK s Ceskymi novinami. Ty uvozovky jsem tam dal proto,
> > ze system jim funguje - docela dobre - ale klienti o to nejak nemaji zajim.
> > Podobne u nas ta moznost je a uz jsme ji prestali nabizet - nikdo to nechce.
> > 
> > Pritom u Atlasu i u nas se to dela metodou rozliseni zajmu - kdyz na Atlasu
> > jdete do sekce Programovani ve Visual Basicu, tak se vam pri pristi navsteve
> > objevi treba banner na nejaky MS Visual Basic developer day... Ne tedy podle
> > domen - to se opravdu pouziva jen zridka.
> 
> My jsem schopni banner obdobne zobrazit na zaklade zajmove specifikace (napr.
> podle slov ve vyhledavani). Problem je v tom, ze takovy banner se bude
> zobrazovat pravdepodobne velice malo (vzhledem k relativne malym navstevnostem
> okolo nekolika tisic denne). Existuje moznost pridat to jako doplnek -
> zobrazovat normalne a pokud nekdo pouzije danne slovo pri hledani, zobrazit
> banner prednostne. Toto ale zase zpusobi, ze pocet zobrazen v hledani bude
> oproti beznemeu zobrazovani vypadat smesne (19.999 normalnich zobrazeni a
> jednou zobrazeni na zaklade klicovych slov) a priste se na to zakaznik s
> prominutim vykasle.
> 

Myslel jsem spise regionalni cleneni - napriklad reklama by se objevovala jen 
pro ty, kdo se pripojuji v Praze. V takovem pripade by na Internetu mohly 
potencialni inzerovat firmy typu Pizza do domu, obchody, restaurace, 
knihkupectvi, muzea apod. aktivity s mistni pusobnosti.


Alexander Lichy

------------------------------------------------
RNDr. Alexander Lichy
ALMS
e-mail: sales@alms.cz
tel.: 02/61 71 01 58, 0603/24 64 95
------------------------------------------------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:33 CEST