> Patrick Zandl wrote: > > > > Ano, tuhle sluzbu "bezne" nabizi Atlas a firmy, jimz zajistuje reklamni > > software - napriklad CTK s Ceskymi novinami. Ty uvozovky jsem tam dal proto, > > ze system jim funguje - docela dobre - ale klienti o to nejak nemaji zajim. > > Podobne u nas ta moznost je a uz jsme ji prestali nabizet - nikdo to nechce. > > > > Pritom u Atlasu i u nas se to dela metodou rozliseni zajmu - kdyz na Atlasu > > jdete do sekce Programovani ve Visual Basicu, tak se vam pri pristi navsteve > > objevi treba banner na nejaky MS Visual Basic developer day... Ne tedy podle > > domen - to se opravdu pouziva jen zridka. > > My jsem schopni banner obdobne zobrazit na zaklade zajmove specifikace (napr. > podle slov ve vyhledavani). Problem je v tom, ze takovy banner se bude > zobrazovat pravdepodobne velice malo (vzhledem k relativne malym navstevnostem > okolo nekolika tisic denne). Existuje moznost pridat to jako doplnek - > zobrazovat normalne a pokud nekdo pouzije danne slovo pri hledani, zobrazit > banner prednostne. Toto ale zase zpusobi, ze pocet zobrazen v hledani bude > oproti beznemeu zobrazovani vypadat smesne (19.999 normalnich zobrazeni a > jednou zobrazeni na zaklade klicovych slov) a priste se na to zakaznik s > prominutim vykasle. > Myslel jsem spise regionalni cleneni - napriklad reklama by se objevovala jen pro ty, kdo se pripojuji v Praze. V takovem pripade by na Internetu mohly potencialni inzerovat firmy typu Pizza do domu, obchody, restaurace, knihkupectvi, muzea apod. aktivity s mistni pusobnosti. Alexander Lichy ------------------------------------------------ RNDr. Alexander Lichy ALMS e-mail: sales@alms.cz tel.: 02/61 71 01 58, 0603/24 64 95 ------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:33 CEST