Re: osvedci se u nas placeni za odkliky?

From: Jan Schneedorfer (jan.schneedorfer@moonface.cz)
Date: 01. 10. 1998, 21:11 CEST


>ani kliky ani imprese....
>
>Prodavat na cas. Jako v televizi nebo v radiu. Je to zrejme spravedlive pro
obe
>strany.  A navic klientum je to nejsrozumitelnejsi. S technologii Flash3 od
>MacroMedia je to zrejme realizovatelne. Ma s tim nekdo zkusenosti ??


  To jako myslite, jak dlouho je prouzek zobrazen na monitoru? Takze klient
zaplati vice za prouzek u dlouheho clanku, ktery cte 10min, nez za prouzek u
petiradkove zpravy, kterou ma prectenou za 10s? Osobne nevidim souvislost s
ucinnosti prouzku...

  A pokud myslite prodavat urceny cas - napr. 19:00 - 22:00 - tak to se u TV
a nebo v radiu dela protoze v tuto dobu je nejvyssi sledovanost. To na webu,
pri moznosti objednat si pocet zobrazeni, pozbyva smyslu.

Jan Schneedorfer
MoonFace s.r.o.
e-mail: jan.schneedorfer@moonface.cz
tel.: 02/ 294572, 0603/ 517047
fax: 0603/ 511516
www: http://www.moonface.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:33 CEST