>ani kliky ani imprese.... > >Prodavat na cas. Jako v televizi nebo v radiu. Je to zrejme spravedlive pro obe >strany. A navic klientum je to nejsrozumitelnejsi. S technologii Flash3 od >MacroMedia je to zrejme realizovatelne. Ma s tim nekdo zkusenosti ?? To jako myslite, jak dlouho je prouzek zobrazen na monitoru? Takze klient zaplati vice za prouzek u dlouheho clanku, ktery cte 10min, nez za prouzek u petiradkove zpravy, kterou ma prectenou za 10s? Osobne nevidim souvislost s ucinnosti prouzku... A pokud myslite prodavat urceny cas - napr. 19:00 - 22:00 - tak to se u TV a nebo v radiu dela protoze v tuto dobu je nejvyssi sledovanost. To na webu, pri moznosti objednat si pocet zobrazeni, pozbyva smyslu. Jan Schneedorfer MoonFace s.r.o. e-mail: jan.schneedorfer@moonface.cz tel.: 02/ 294572, 0603/ 517047 fax: 0603/ 511516 www: http://www.moonface.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:33 CEST