ani kliky ani imprese.... Prodavat na cas. Jako v televizi nebo v radiu. Je to zrejme spravedlive pro obe strany. A navic klientum je to nejsrozumitelnejsi. S technologii Flash3 od MacroMedia je to zrejme realizovatelne. Ma s tim nekdo zkusenosti ?? WA martin konig Petr A. wrote: > na impression vydelaji webmasteri mnohem vic penez, na Kc/klik bude ona > reklama poctivejsi vuci klientum. > > Petr A. > > Patrick Zandl wrote: > > > > Mam tu takove tema k zamysleni. Od pondelka zacina na Mobil serveru anketa o > > Mobil roku. Jako podpurnou reklamni akci mimo jine zitra nabidneme moznost > > dat si na svoje stranky libovolny odkaz a zinkasovat 2,50 Kc za jeden > > unikatni odklik. Suma se ovsem vyplati jen tehdy, kdyz do ukonceni ankety > > 20. listopadu presahne 500 Kc - tedy 200 kliku. (ty, ktere se pres 500 Kc > > nedostanou, budou losovany o nejake ceny - nevyplati se to uctovat). > > > > A tady je otazka - kolik si myslite, ze se najde serveru, ktere se pres > > tuhle hranici dostanou? Ma tenhle system u nas nejakou budoucnost? Je ta > > suma 2,50 malo? Asi je, ale za pokus nam to stoji :) > > > > Patrick Zandl
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:33 CEST