Josef Slezak wrote: > hypeza: > stejny pocet lidi co ma tv ma napojeni na internet - poplatky mesicni > dejme tomu jako u tv > > prognoza: > pak maji sanci obchody na internetu na to byt lepe nez ty vselijake > tv-shopy. > > Podminka: > dodani zbozi tak max do dvou, tri dnu v ramci jednoho mesta 12 hodin, > recenze, a dalsi a dalsi sluzby > > No nevim jak ostatni, ale ja inet pouziju tak akorat k ziskani informaci > o danep produktu a pak si ho du koupit. > Ani by mne nenapadlo pouzit (aspon zatim) naky i-obchod. Prece jenom > chybi ono "osahani" a treba rada prodavace. myslim si, ze potreba osahani je dost individualni, protoze treba knihu, CD nebo z elektroniky napr. mikrovlnou troubu moc osahavat clovek nemusi; rada prodavace dnes uz nechybi, podivejte se na http://www.shop.cz a uvidite sam, muzete se zeptat na co chcete o vybranem zbozi Martin Holub > > > pEPA -- Martin Holub INET, a.s. obchodni a marketingovy manazer tel: 05/41321276 l. 346 mobil: 0602/544949 http://www.INET.cz http://americky.buldog.cz motto: Zivot je jako motokros, huba plna blata, ale jedes furt dal.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:33 CEST