Re: Da se tomuhle rict banner ?

From: Ludek ZITA (lzita@support.cz)
Date: 21. 09. 1998, 18:06 CEST


>Samozrejme - kdyz na ulici uvidite extremne hnusnou holku, asi
>si ji taky mozna prohlednete vice, nez prumernou krasku - kterych
>kolem vas projde 50 denne.  Tady jde jeste o jednu vec - kolik lidi
>na banner kliklo, jen aby se podivalo, kdo ho ma na svedomi.
>


No a jsme podle meho nazoru u "jadra pudla". Objevilo se to i jinych
prispevcich. Ono totiz neni ani zdaleka hlavni nalakat kohokoliv ke kliknuti
ale upoutat potencionalniho zakaznika a pritom ho zase prilis nepodvest.
Zakaznik, ktery po shlednuti obsahu propagovanych stranek zjisti, ze jenom
naletel lakavemu banneru se uz urcite nikdy nevrati a dotycnou inzerujici
firmu si zapise do podvedomi jako neprilis duveryhodnou a bude ji
pravdepodobne ignorovat. Je to jako se zasilkovymi obchody, ktere drive
plnily schranky nejruznejsimi oznamenimi o obrovskych avsak nerealnych
vyhrach. Dnes jiz vetsinou neexistuji a prosadily se jen ty solidnejsi.

Uvedu priklad:

Banner: "Hned klikni, PC Pentium II za 9999 Kc.

A na strankach zjistite, ze za 9999 Kc Vam prodaji podradny bord s Celeronem
a zbytek (HDD, RAM atd.) si musite k cene pricist.

Takova reklama jiste prinese mnoho navstevniku ovsem pravdepodobne si nikdo
nic nekoupi. A to ani tehdy pokud by jinak celkova cenova hladina byla v
normalu.

Ludek ZITA



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST