>Samozrejme - kdyz na ulici uvidite extremne hnusnou holku, asi >si ji taky mozna prohlednete vice, nez prumernou krasku - kterych >kolem vas projde 50 denne. Tady jde jeste o jednu vec - kolik lidi >na banner kliklo, jen aby se podivalo, kdo ho ma na svedomi. > No a jsme podle meho nazoru u "jadra pudla". Objevilo se to i jinych prispevcich. Ono totiz neni ani zdaleka hlavni nalakat kohokoliv ke kliknuti ale upoutat potencionalniho zakaznika a pritom ho zase prilis nepodvest. Zakaznik, ktery po shlednuti obsahu propagovanych stranek zjisti, ze jenom naletel lakavemu banneru se uz urcite nikdy nevrati a dotycnou inzerujici firmu si zapise do podvedomi jako neprilis duveryhodnou a bude ji pravdepodobne ignorovat. Je to jako se zasilkovymi obchody, ktere drive plnily schranky nejruznejsimi oznamenimi o obrovskych avsak nerealnych vyhrach. Dnes jiz vetsinou neexistuji a prosadily se jen ty solidnejsi. Uvedu priklad: Banner: "Hned klikni, PC Pentium II za 9999 Kc. A na strankach zjistite, ze za 9999 Kc Vam prodaji podradny bord s Celeronem a zbytek (HDD, RAM atd.) si musite k cene pricist. Takova reklama jiste prinese mnoho navstevniku ovsem pravdepodobne si nikdo nic nekoupi. A to ani tehdy pokud by jinak celkova cenova hladina byla v normalu. Ludek ZITA
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST