Inu panove myslim, ze AHA byl nejblize pravde s tim, ze neco obzvlaste hnusneho je nekdy neobycejne lakave ( mel opravdu pomerne slusnou ucinnost) . Kazdopadne banner byl na jejich zadost zamenen za http://www.novacomp.cz/500000.gif a ten ma ucinnost nizsi :-(. Inu stale je co se ucit a obecne formulky o tom co ma byt na banneru nekdy vubec neplati. Melancholickou podzimni naladu preje David Matyas obchod@seznam.cz , info@seznam.cz http://www.seznam.cz http://www.zoznam.sk -----Původní zpráva----- Od: Elidor <petr_cihelka@telecom.cz> Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz> Datum: 18. září 1998 21:10 Předmět: Re: Da se tomuhle rict banner ? > > >>Ucelem reklamy je upoutat a tak jak je videt se povedlo ! >> >>Stanislav Holecek >> >>Adam AHA Hauner wrote: >>> *** No, pokud odhledme od zakladni kapitalisticke teze (PENIZE!), tak ten >>> prouzek neni tak spatny. Nemysli z grafickeho hledisk - to je vyslovene >>> odporny. Ale ta odpornost vzbuzuje zajem - takovy zajem, ze tebe to >>> prinutilo napsat do konference. Jini se juknou, zda-li ta hruza ma >>> pokracovani. A programatori? Vetsinou jsou to racionalne myslici lide - >co >>> ma vetsi hodnotu pekny banner nebo pulmeloun? =) I oskliva reklama muze >>> byt ucinna. >>> >>> Adam Hauner > >timto jste se vlastne nevedomky pripojil k me tezi z predminuleho tydne kde >jsme vedli debatu >zda i osklivy banner je ucinny > >Elidor >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST