Re: Da se tomuhle rict banner ?

From: David Matyáš (david@seznam.cz)
Date: 21. 09. 1998, 13:56 CEST


Inu panove myslim, ze AHA byl nejblize pravde s tim, ze neco obzvlaste
hnusneho je nekdy neobycejne lakave ( mel opravdu pomerne slusnou ucinnost)
. Kazdopadne banner byl na jejich zadost zamenen za
http://www.novacomp.cz/500000.gif a ten ma ucinnost nizsi :-(. Inu stale je
co se ucit a obecne formulky o tom co ma byt na banneru nekdy vubec neplati.

Melancholickou podzimni naladu preje

David Matyas
obchod@seznam.cz , info@seznam.cz

http://www.seznam.cz
http://www.zoznam.sk
-----Původní zpráva-----
Od: Elidor <petr_cihelka@telecom.cz>
Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz>
Datum: 18. září 1998 21:10
Předmět: Re: Da se tomuhle rict banner ?


>
>
>>Ucelem reklamy je upoutat a tak jak je videt se povedlo !
>>
>>Stanislav Holecek
>>
>>Adam AHA Hauner wrote:
>>> *** No, pokud odhledme od zakladni kapitalisticke teze (PENIZE!), tak
ten
>>> prouzek neni tak spatny. Nemysli z grafickeho hledisk - to je vyslovene
>>> odporny. Ale ta odpornost vzbuzuje zajem - takovy zajem, ze tebe to
>>> prinutilo napsat do konference. Jini se juknou, zda-li ta hruza ma
>>> pokracovani. A programatori? Vetsinou jsou to racionalne myslici lide -
>co
>>> ma vetsi hodnotu pekny banner nebo pulmeloun? =) I oskliva reklama muze
>>> byt ucinna.
>>>
>>>                                         Adam Hauner
>
>timto jste se vlastne nevedomky pripojil k me tezi z predminuleho tydne kde
>jsme vedli debatu
>zda i osklivy banner je ucinny
>
>Elidor
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST