Reklama s cookies, drive RE: wexl

From: Hrubý Tomáš (hruby@praha.autocont.cz)
Date: 15. 09. 1998, 11:04 CEST


> Pri vsi ucte, co k vam mam, dovolte mi otazku: Zamyslel jste 
> se nekdy nad
> tim do hloubky? Pokud ne, tak tady mate logickou ulohu: na 
> stranku autora
> vyuzivajici WEXL mate moznost jednou jedinkrat zapsat 
> standardni HTML kod.
> Stranka lezi na vzdalenem serveru, nemate moznost pouzivat 
> SSI, ASP, PHP.
> Potrebujete zajistit, aby pro konkretni kod, na konkretni strance, pro
> konkretniho uzivatele se zobrazil urcity banner a zaroven 
> zarucit, ze az
> na nej klikne, ze se dostane na spravny cil. Zajimam se 
> velice o reseni
> toho problemu bez cookies =)
> 
> Myslim, ze Vase domnenka/pocit vznikla jen proto, ze jste se 
> tim problemem
> nemel duvod zabyvat (cemuz se vubec nedivim).
> 
>                                         Adam Hauner

Tak moment, jak to tedy je? Pracuji vsechny systemy vymeny banneru
s cookies anebo nektere ne? Ja se bez muceni priznam, ze jsem nad tim do 
hloubky opravdu nepremyslel. Ale tady v konferenci proskocilo v nekolika
prispevcich, ze se nektere zahranicni systemy vymeny bez cookies obejdou
a vzal jsem to jako fakt. Mam to tedy brat tak, ze tahle informace byla
mylna??

Jinak ja sam jsem nad tim zapremyslel. Pripada mi, ze pro pocty zobrazeni 
co ma treba Fotozona by asi pri identifikaci uzivatele pouze na zaklade IP
a treba HTTP_USER_AGENT byl pocet chybnych presmerovani zanedbatelny az
nulovy, 
ale pro site typu Seznamu by asi jedinecna identifikace uz byla problem.

Ale zkouset to opravdu nebudu, napisete-li ze to tak skutecne nejde, budu
vam verit...

Tomas Hruby



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST