>Nemyslim, ze mas pravdu. Jestlize budes prodavat letadla, budes je i vyrabet >(to znamena budes muset nejak pokryt jak fixni, tak i variablini naklady >vyroby letadel). Predstava, ze prodas jedno letadlo a budes za vodou je >milna (jedine, ze bys ho nekde ukradl). kdyz prodam letadlo ( stejne tak jako cokoliv osatnoho ) tak do jeho ceny zapocitam veskere naklady plus patricny zisk. Zisk ktery je konkurenceschopny, ale zaroven zaruci firme a zamestnacum prezit a moznost vyrobit dalsi produkt ( zde letadlo ) > >V zasade je to tak, ze se pro marketingove kampane uvadi, ze uspesne je >dosahnout 2,2 nasobku trzeb v pomeru k vlozene castce za kampan. Z toho pak >lze pomerne snadno odvodit !uspesnost" > >BTW - mimo jine jde i o to, zda chces neco prodat, nebo taky treba jen >nabizet informace levnejsi cestou nez je posta (muj pripad). > > ne ne - je rozdil kdyz prodam jedno letadlo kde jsou zisky ponekud vetsi nez kdyz prodam 1000 kusu plenek. nejde o to zda prodam jeden ci dva kusy jde o to ze je vubec prodam prez toto medium. Marketing se zabyva nekolika aspekty : 1.) co prodavam 2.) kde prodavam 3.) pro jakou skupiu lidi jsou me sluzby ( vyrobky ) urceny 4.) v jakem pomeru je nabidka / poptavka ...... atd atd u nekterych veci je rozhodujici i rocni doba .... ( kulich v lete ) pokud bych prodal letadlo prez Internet tak jsem uspesny jiz jen z toho hlediska ze se tak stalo. ( rekneme ze se denne proda 1000 aut znacky BMW - ( cifra neni zas tolik dulezita ) ovsem kolik jich prodam ve vietnamu ?? i kdybych tam zameril svou " bombastickou" reklamni kampan ( televize, rozhlas, noviny, (Internet), bilboardy,... tak uspesnost nebude takrka zadna - je to dano mnoha aspekty pricemz finace hraji velkou, ale ne rozhodujici roli zde konkretne jde treba o politiku. tedy stale stojim za svym nazorem - je dulezite rozlisit co nabizim a dle toho rozlisovat uspesnost reklamy tam kde 1% znamena uspech jinde neznamena vubec nic Elidor
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST