Re: shop, pegas, cyberthrill

From: Rost'a Kocman (rostman@usa.net)
Date: 03. 09. 1998, 05:28 CEST


On 21 Aug 98, at 19:51, Libor Novacek wrote:

> Kde je problem ? Boji se ostatni media o to, ze prijdou o svuj
> trzni podil ve prospech Internetu a pusobi nejakym zahadnym
> zpusobem proti reklame na Inetu ?
Jina media berou internet jako doplnek. Vubec nejdou proti nemu, 
protoze za reklamu na papire si uctujou pekelny castky a na 
internetu se bude cena reklamy jen snizovat. Jenze je tu rozdil - 
spousta firem inzeruje v tisku jen kvuli "mindshare", to na internetu 
nezabira


> Napada me jedna vec - udelat kampan, kterou kdysi udelala
> unie vydavatelu tisku nebo kdo to byl. Poste reklama na celou
> stranu v hodne periodokach, kde byl jen telefon 02/1090. Nic vic. A spousta
> 
> lidi zavolala a pak ve Strategii psali vyhodnoceni, jak tiskova
> reklama ucinna. Kolik lidi na to cislo zavolalo atd.
> 
> Tohle by slo udelat i na Intetu. Nejaky pekny banner, aby donutil
> kliknout, pak vyhodnocovaci server,kde by se podekovalo :-)
> a posleze vyhodnotit jak to dopadlo. Ten banner by se mohl
> dat na urcitou dobu vsude tam, kde je ted msito na bartery nebo
> jine nesmysly, aby se ukazala jeho sila.
Myslim, ze neco podobneho se povedlo Telecomu s "pamelou". A 
ten banner by musel vypadat podobne, jinak se na nej klikat 
nebude. A stejne -  o cem by to vypovidalo?

Rost'a Kocman
---- rostman@galaxycorp.com ----- ICQ 5427640 ----
Stoparuv pruvodce po Internetu
http://www.galaxycorp.com/rostman/
seznam sluzeb a zdroju, ktere jsou zdarma
recenze techto sluzeb, srovnavaci testy 
---- my nick is ROSTMAN - (tm) - :-)--------------
PGP a čeÜtinu (ISO-8859-2) podporuji; fingerprint:
8D16 6340 00DF 0625 0DF3  81FF D188 5774 34B4 774A



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST