On 21 Aug 98, at 19:51, Libor Novacek wrote: > Kde je problem ? Boji se ostatni media o to, ze prijdou o svuj > trzni podil ve prospech Internetu a pusobi nejakym zahadnym > zpusobem proti reklame na Inetu ? Jina media berou internet jako doplnek. Vubec nejdou proti nemu, protoze za reklamu na papire si uctujou pekelny castky a na internetu se bude cena reklamy jen snizovat. Jenze je tu rozdil - spousta firem inzeruje v tisku jen kvuli "mindshare", to na internetu nezabira > Napada me jedna vec - udelat kampan, kterou kdysi udelala > unie vydavatelu tisku nebo kdo to byl. Poste reklama na celou > stranu v hodne periodokach, kde byl jen telefon 02/1090. Nic vic. A spousta > > lidi zavolala a pak ve Strategii psali vyhodnoceni, jak tiskova > reklama ucinna. Kolik lidi na to cislo zavolalo atd. > > Tohle by slo udelat i na Intetu. Nejaky pekny banner, aby donutil > kliknout, pak vyhodnocovaci server,kde by se podekovalo :-) > a posleze vyhodnotit jak to dopadlo. Ten banner by se mohl > dat na urcitou dobu vsude tam, kde je ted msito na bartery nebo > jine nesmysly, aby se ukazala jeho sila. Myslim, ze neco podobneho se povedlo Telecomu s "pamelou". A ten banner by musel vypadat podobne, jinak se na nej klikat nebude. A stejne - o cem by to vypovidalo? Rost'a Kocman ---- rostman@galaxycorp.com ----- ICQ 5427640 ---- Stoparuv pruvodce po Internetu http://www.galaxycorp.com/rostman/ seznam sluzeb a zdroju, ktere jsou zdarma recenze techto sluzeb, srovnavaci testy ---- my nick is ROSTMAN - (tm) - :-)-------------- PGP a čeÜtinu (ISO-8859-2) podporuji; fingerprint: 8D16 6340 00DF 0625 0DF3 81FF D188 5774 34B4 774A
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST