>*** Jednu zajimavou zkusenost s pouzivanim cizich fotografii (stryc je >fotograf a fotky jeho spolecnosti jsou snadno dostupne) - videl jsem, Zase moje zkusenost: pro jednoho klienta jsme davali na reklamni banner motiv z jedne fotobanky. Ten klient to chtel mit pravne v poradku, toz jsme objednali. Ve fotobance se plati za pocet shlednuti - za 200 000 shlednuti jsem zaplatil 15 000 Kc - totez, jako bych si tu fotku koupil do Tydne na celostranku :( s plnobarvou. Mych 1,28 DPI oproti 2400 DPI v Tydnu ani nikoho neinteresovalo. Za vyrobu banneru jsme uctovali tedy celkem 16 000 Kc - klient to nastesti skousnul. Uz si zvykl. No, to jen pro pobaveni, kam az zachazi snaha o korektnost. zdar, Patrick Zandl
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST