Michal Krause wrote:
> Elidor wrote:
> >
> > >
> > >Eticky kodex ale podprahovou reklamu zakazuje a mohla by
> > >za to byt poradna pokuta a dalsi neprijemnosti. Proto opakuji - pujde
> > >jen o pokus !!!
>
> Aha, podprahova reklama je to, ze je v tom schovane neco, co by melo pusobit na
> podvedomi, ze? Jak treba jedno policko ve filmu s plechovkou Coca Coly apod. Tak
> toho se rad zucastnim.
Tak jsem to nasel:
Eticky kodex vydany radou pro reklamu (CR)
Oddil II
Vseobecne zasady reklamni praxe
2.Cestnost reklamy
2.2. Reklama nesmi vyuzivat podprahove vnimani spotrebitele
Kazdopadne je cely kodex velice zajimave cteni.
Cerpal jsem z knihy Pravo a reklama od JUDr. Filipa Wintera a kol.
/je vikend, takze jsem musel cerpat z toho, co mam po ruce/
Kdyby kodex platil i na bannery (?) a kdyby bannery sledoval sirsi
okruh lidi, tak tu uz dle meho nazoru muzeme mit mnoho zalob.
Libor Novacek
_____________________________________________________
http://www.pohlednice.cz nase sluzba pro Vas - zdarma
NOVA Computers, s.r.o. - http://www.novacomp.cz
Internet aplikace, prezentace a poradenstvi
Multimedialni aplikace & TouchScreens
Na Veseli 6/826, Praha 4 - Pankrac
tel./fax: 02/421090, GSM : 0602/727336
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST