Michal Krause wrote: > Elidor wrote: > > > > > > > >Eticky kodex ale podprahovou reklamu zakazuje a mohla by > > >za to byt poradna pokuta a dalsi neprijemnosti. Proto opakuji - pujde > > >jen o pokus !!! > > Aha, podprahova reklama je to, ze je v tom schovane neco, co by melo pusobit na > podvedomi, ze? Jak treba jedno policko ve filmu s plechovkou Coca Coly apod. Tak > toho se rad zucastnim. Tak jsem to nasel: Eticky kodex vydany radou pro reklamu (CR) Oddil II Vseobecne zasady reklamni praxe 2.Cestnost reklamy 2.2. Reklama nesmi vyuzivat podprahove vnimani spotrebitele Kazdopadne je cely kodex velice zajimave cteni. Cerpal jsem z knihy Pravo a reklama od JUDr. Filipa Wintera a kol. /je vikend, takze jsem musel cerpat z toho, co mam po ruce/ Kdyby kodex platil i na bannery (?) a kdyby bannery sledoval sirsi okruh lidi, tak tu uz dle meho nazoru muzeme mit mnoho zalob. Libor Novacek _____________________________________________________ http://www.pohlednice.cz nase sluzba pro Vas - zdarma NOVA Computers, s.r.o. - http://www.novacomp.cz Internet aplikace, prezentace a poradenstvi Multimedialni aplikace & TouchScreens Na Veseli 6/826, Praha 4 - Pankrac tel./fax: 02/421090, GSM : 0602/727336
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST