> Ja si myslim, ze neni nic spatneho pokud nekdo dela >banery amatersky a treba i spatne. Osklive je to teprve >tehdy, kdyz nekomu nakeca, ze to umi skvele a necha >si za to dobre zaplatit. >dick Osklive to neni, je to neeticke. V ramci obchodni souteze zakonem castecne osetrene (viz klamava reklama), ale je na zakaznikovi, aby se umel spravne rozhodnout. WWW stranky a reklamni banery delaji (nejen) v nasi zemi zejmena lide BEZ ESTETICKEHO citeni. Co se tyce technicke kvality, ta mnohdy take znacne pokulhava. Dle meho nazoru clovek nemusi byt zrovna grafik ci marketingovy odbornik, ale na druhe strane zminene vzdelani zvysuje "sanci na uspech" a poskytuje jakousi vetsi zaruku, ze to ten clovek (firma) nezvrta. Podstatne jsou urcite reference. Jinak, pokud se necha nejaka firma "nachytat" a zaplati smejd, pak je to holt chyba te firmy, ne jednotlivce, ktery neco nabizi na volnem trhu v souladu se zakony. Problematika ceskeho trhu se koneckoncu (konecne) zacina probirat i na ekonomickych fakultach se vsemi jejimi spinami. A posledni pripominka nakonec: Pokud ma nekdo usmernit trend vyvoje - nejen kvality sluzeb -na internetu, pak jsou to urcite profesionalove, tedy firmy, ktere tvorbu www prezentaci nabizeji. Tyto firmu musi mit samy zajem na vysoke kvalite a/nebo dobre hodnote svych, sluzeb, jinak si z trzniho kolace po delsi dobe ukousnou jen mizivy zbytecek. Dnesni boom "hladu" po www prezentacich zacina take zvysovat konkurenci - tedy zakaznik si muze lepe vybrat. Kamen urazu je v tom, ze bezny uzivatel NEMA casto esteticke citeni, aproto muze byt s osklivym bannerem SPOKOJEN, a anopak muze odmitnout reklamu mene kycovitou a kriklavou. Ostatne zkuste sledovat celodenni vysilani nejmenovane ceske komercni televize, zejmena jeji reklamni zarovkové jingly...... (diky za trpelivost pri cteni) Patrik Josifko
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST