>>Prave zminovany pan Ogilvy kdysi prohlasil, ze ho nezajima, ze nekdo uzna >>jeho reklamu za kreativni, ale ze ho zajima, zda ta reklama proda produkt >>Presne tak - stejne jako napr. chybna animace, banner je pak absolutne >>necitelny, jedno se micha pres druhe - i takove jsem videl. >myslim ze amaterska prace neznamena ZMETEK. >to ze je neco z rukou amatera nezanmena ze to NEFUNGUJE >to ze neco navrhne amater, neznamena ze to neni schopne EXISTENCE >vzdyt amater je vyvojove stadium kazdeho z nas ( at se nam to libi ci ne ) >patrne nikdo neni profesional hned od zacatku. A to ze jsem nejlepsi >v te urcite veci u nas, neznamena ze v ocich nekoho jineho jsem stale jen >AMATER >nezamenujme neschopnost a amaterismus. >Elidor PROFESIONAL (opak AMATERA) = clovek, ktery dela tu kterou cinnost jakozto svou praci, resp. jako zdroj sve obzivy. Profesionalita se pak pouze odvozene poklada za zaruku KVALITY. (Volne podle naucnych slovniku.... :)
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST