Re: Etika reklamy na Internetu

From: Patrik Josifko (patrik.josifko.ekf@vsb.cz)
Date: 28. 08. 1998, 15:26 CEST


>>Prave zminovany pan Ogilvy kdysi prohlasil, ze ho nezajima, ze nekdo uzna
>>jeho reklamu za kreativni, ale ze ho zajima, zda ta reklama proda produkt
>>Presne tak  - stejne jako napr. chybna animace, banner je pak absolutne
>>necitelny, jedno se micha pres druhe - i takove jsem videl.


>myslim ze amaterska prace neznamena ZMETEK.
>to ze je neco z rukou amatera nezanmena ze to NEFUNGUJE
>to ze neco navrhne amater, neznamena ze to neni schopne EXISTENCE
>vzdyt amater je vyvojove stadium kazdeho z nas ( at se nam to libi ci ne )
>patrne nikdo neni profesional hned od zacatku. A to ze jsem nejlepsi
>v te urcite veci u nas, neznamena ze v ocich nekoho jineho jsem stale jen
>AMATER
>nezamenujme neschopnost a amaterismus.
>Elidor


PROFESIONAL (opak AMATERA) = clovek, ktery dela tu kterou cinnost
jakozto svou praci, resp. jako zdroj sve obzivy. Profesionalita
se pak pouze odvozene poklada za zaruku KVALITY.
(Volne podle naucnych slovniku.... :)



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST