30-60% ceny, kterou by dostal "velky" server za reklamu stejne kategorie. Tim mam na mysli hlavne to, ze aby ten system mel cenu, nemuze byt cena socialisticky rovnostarska. I u systemu pro male je podle me nezbytne zohlednit rozdil mezi serioznim zpravodajskym serverem a treba chat serverem. ***No ony i chaty mohou byt svym zpusobem seriozni a zajimave. Ale jinak souhlasim, ze je treba rozlisovat. Ale abych odpovedel na vasi otazku, myslim ze za 20-30 korun to bude zajimave malo. Realna cena zacina tak od 50 Kc a u trochu vetsich a vazneji delanych projektu (byt treba nekomercnich) se s vami pod 100 Kc za CPM nikdo bavit nebude. ***Tech 20-30 jsem tam dal schvalne jako drazdidlo, je mi jasne, ze tohle nikdo neakceptuje. Problem bude ale asi taky v tom, ze male servery na tech 1000 shlednuti cekaji dost dlouho, takze to automaticky tlaci cenu reklamy nahoru (aby to nevyslo na 500 za mesic). I kdyz je pak spojite, musite stejne v podstate vybirat jeste vic, nez kolik by chteli sami, abyste pokryl sve naklady a primereny zisk. Nevim, jestli tudy vede cesta. Michal Matula BillBoard.cz team http://www.billboard.cz info@billboard.cz BillBoard.cz - reklama na internetu ZDARMA
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:31 CEST