> Reply-to: reklama@nawebu.cz > From: Hrub Tom <hruby@praha.autocont.cz> > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Zajimavy clanek o reklame na Inetu > Date: Fri, 28 Aug 1998 15:08:33 +0200 Dekuji za podnetny odkaz. Vidim jako jeden z problemu umisteni reklamy na "malych" websitech to, ze velke servery jsou na reklamu technicky a programove zarizeni a hyckaji inzerenta statistikami CTR, typy prohlizecu a jinymi (casto i zbytecnymi) udaji. Predpokladam, ze svuj SW si vyvinuli sami (Seznam?), nebo ho zakoupili za drahy peniz (MIA?). Co muze delat maly provozovatel - existuje pro nej nejaka alternativa? Ridit se jen pocitadlem je asi malo. Je zde nejaky dostupny (nejlepe freeware nebo cenove umirneny) prostredek nebo alespon zdroj know-how, jak na to? Osobne by mne zajimalo reseni s vyuzitim ASP - zatim pouzivam vselijaka "udlelatka" a log vyhodnocuji pomoci Excelu, ale do budoucna to budu muset nejakym zpusobem vylepsit. Pokud by nekdo vedel o necem hotovem, ulehcilo by mi (a mozna i nekomu dalsimu) to praci. Alexander Lichy > Proc nedat do konference taky odkaz na clanek k jejimu tematu odjinud... > News-on-Net p. Zajicka mi sice v posledni dobe > lezly na nervy, ale zrovna v dnesnim cisle (28.8.) > je docela zajimavy nazor o reklame v Internetu, ktery > ma dost blizko k tomu, co mi na tohle tema taky vrta > hlavou. > V souhrnu je to o otazce, jestli neni ponekud chybna > ta idea, ze website z mene nez x visits denne (x si > dosadte dle vlastni uvahy) naprosto nemaji pro reklamu vyznam. > A jestli z hlediska mozne uspesnosti reklamy to nakonec neni > spis naopak. > Ale nebudu zbytecne citovat, najdete to snadno na > http://www.pvtnet.cz/news/. > > Co si o tam vyjadrenem nazoru mysli dalsi ucastnici konference? > > > Tomas Hruby > ------------------------------------------------ RNDr. Alexander Lichy ALMS e-mail: sales@alms.cz tel.: 02/61 71 01 58, 0603/24 64 95 ------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:31 CEST