>Chtel bych hrozne moc vedet vsechno. Rad bych si umel opravit auto, vytapetovat >byt, vybudovat intranet, pochopit jadernou fyziku, dostat Nobelovu cenu za >literaturu a Grammy za skladbu roku. Ale pochopil jsem, ze nikdy nebudu umet >vsechno. Vim, ze hudba je tvorena notami a akordy, ale neumim napsat pisen. Vim, >ze kdyz se mi prehriva auto, asi bude problem s chladicem nebo termostatem, ale >neumim to opravit. Kdekdo dneska vi, ze www stranky jsou tvoreny "jakymsi HTML >jazykem z obrazku a textu", ale malokdo je umi udelat kvalitne (i kdyz si to >vetsina mysli). >To je to o cem mluvim - sada naradi ze me neudela automechanika, syntezator >hudebniho skladatele a FrontPage webdesignera. Delam jenom to co umim, snazim se >to delat profesionalne. Cim drive to vsichni pochopi a zacnou se tim ridit, tim >lepe. Ve vsech oblastech lidskeho pusobeni. >Cimz nechci nikomu upirat pravo zkouset si cokoliv. To co jsem napsal vyse se >tyka pouze komercni stranky veci, protoze jakekoliv jine aktivity lze brat jako >hobby, tedy neco, co nikomu neuskodi, kdyz se to nepovede (krome autora), >zatimco v komercni sfere muze dojit napr. k poskozeni prestize cele oblasti. > > MK > /\ ano takto nezbyva nezli souhlasit. ale abychom neutekli daleko od puvodniho problemu : amatersky udelana reklama nevadi na soukrome page, ale v podnikove ci jinak profesionalni sfere by byt nemela. Uznal by jste vsak reklamu ktera se tvari jako amaterska ? ( nechodme daleko - v malovani jsou tez ruzni autori a ruzne styly - uspesny je ten kdo prodava muze to byt mazanice viz pan Miro, mozna jde o nadcasove umeni, ale ja to chapu jeko malovanky 6leteho ditete ) tedy : reklama at profesionale udelana ci ne je uspesna jen tehdy, kdyz splni svuj ukol a to je pritahout zakaznika, nebo potencionalniho zakaznika. Elidor
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:31 CEST