Re: Zase jedna vize

From: Web Art s.r.o. (post@webart.cz)
Date: 21. 08. 1998, 14:56 CEST


>
>
> Podle me na chatu nelze uctovat inzerci podle impresi, protoze je to znacne
> zavadejici a inzerenti by se asi nedoplatili. Rekl bych, ze spise zalezi na
> poctu unikatnich uzivatelu nez na tech impresich.

Nemyslim ze by se na chatu nemelo uctovat podle impresi... proc ne ?? vzdyt jde o
to, kolikrat dostane ten dany jedinec logo nebo slogan produktu do hlavy a jak
dlouho ho vidi.
Pokud se klient nedoplati, tak se muze slevit tak, ze se doplati. Navic
cimvickrat bude reklama jedinci zobrazena, tim vic na nej zautoci. To ze to bude
silnejsi ucinnost nez jinde za stejne penize, je zase jen pozitivni. Nebo se take
muze uctovat pouze za prokliknute bannery. Nebo nejaka vhodna kombinace.

Pak teprve se da hovorit o vyhode internetu. Protoze neprokliknuty banner je na
urovni casopisu. Nebo se pletu ?

Neresi to ale problem najit klienty na reklamu.

WA
martin konig



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST