> > > Podle me na chatu nelze uctovat inzerci podle impresi, protoze je to znacne > zavadejici a inzerenti by se asi nedoplatili. Rekl bych, ze spise zalezi na > poctu unikatnich uzivatelu nez na tech impresich. Nemyslim ze by se na chatu nemelo uctovat podle impresi... proc ne ?? vzdyt jde o to, kolikrat dostane ten dany jedinec logo nebo slogan produktu do hlavy a jak dlouho ho vidi. Pokud se klient nedoplati, tak se muze slevit tak, ze se doplati. Navic cimvickrat bude reklama jedinci zobrazena, tim vic na nej zautoci. To ze to bude silnejsi ucinnost nez jinde za stejne penize, je zase jen pozitivni. Nebo se take muze uctovat pouze za prokliknute bannery. Nebo nejaka vhodna kombinace. Pak teprve se da hovorit o vyhode internetu. Protoze neprokliknuty banner je na urovni casopisu. Nebo se pletu ? Neresi to ale problem najit klienty na reklamu. WA martin konig
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST