> > Naproti tomu je znacne procento lidi na Internetu ze sfery > > podnikatelske, lepe placenych zamestnancu, atd. A medialnim > agenturam > > jiste trvale neujde, ze temhle lidem se toho da jaksi > prodat vice. Receno > > zcela tvrde, administrator site s platem 20kkc odpovida kupni silou > > trem delnicim z textilky s platem okolo 6kkc.... > > To nezni moc rozumne - uvaz kolik pripada tech delnic z textilky > na jednoho spravce site. Navic zde mas jasny kontrast mezi nenarocnym > masove vyrabenym produktem a mezi specialitou pro "ty lepsi". Ja netvrdim, ze bude internet komercne zajimavejsi nez televize!!! Kdybych to tvrdil, tak by nebylo na miste odepsat, ze "to nezni rozumne", to bych si zasluhoval reakci v duchu "tvrdis naproste hovadiny". Jde ale o pomer. Mam-li mit 20 lidi s platem x na jednoho cloveka s platem 3*x, jedna se z hlediska reklamy o pomer 20:1 nebo mam uvazovat pomer cca 6:1? A tenhle rozdil mezi pomerem 20:1 a treba jen 10:1 muze mit pro rozhodovani o reklame a investicich velmi podstatny vliv. Ani v nejmensim si netroufam odhadovat, jaky je tenhle pomer ve skutecnosti. Toho administratora jsem dal prirozene jen jako priklad, sirka profesi uzivatelu internetu je (nastesti) mnohem sirsi. Tomas
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST