>> dnes, pouze jednoho dne pan Zelezny oznami z obrazovky: "Lidi, ode dneska >> tomu tady rikame internet, hura!" >> >> Do te doby budou mit poskytovatele obsahu stejne problemy s navstevnosti >> jako dnes a pak se budou muset rozhodnout, do ktereho sveta se vydaji. Lidi >> nepredelame. AHA: >Vse je otazka obsahu. Nefnukejte, sezente si uver ci investory a rozjedte >v libovolne forme No ano ... chtel jsem tu svou depresivni uvahu uzavrit konstatovanim, ze nejlepsi zpusob, jak vydelat na internetu, je vykaslat se na internet a pustit se do nejakeho poradneho showbusinessu, jako treba ta Nova, ale pripadalo mi to uz moc sarkasticke... ;-) Proste abych to shrnul: Klast si dnes otazku "Jak prilakat lidi na internet" je stejne jako klast si otazku "Jak presvedcit lidi, aby se misto na Novu divali na CT2 nebo delali treba uplne neco jineho". Obsahem se to nevyresi. Internet v dnesni podobe je pro n@vaky skutecne prilis slozity -- nejen technicky, ale i tim, ze vyzaduje nejakou aktivitu z jejich strany, treba i jen hledani nejzajimavejsiho obsahu (vcera o tom zrovna psal Zajicek). WebTV (nebo at se to jmenuje jakkoliv) bude podle me mit mnohem blize k normalni TV nez k internetu, takze koho to zajima, mel by si uz dnes hledat praci u pana Zelezneho a neztracet cas touto konferenci. To, co zbyde ("internet pro elitu"), bude porad velmi mensinova zalezitost, treba jako dnes to CT2. *** Pavel Simek *** psimek@pinknet.cz *** http://home.pinknet.cz/~psimek
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST