>U Billboardu je jedina nevyhoda ten pomer 1:2 - myslim, ze by se placena >reklama dala davat trebas na stranky se statistikama atd. kam urcite >uzivatele chodi. To by sice asi slo, ale srovnat pomer navstev v uzivatelske sekci s dennim poctem zobrazenych banneru se neda, jde o uplne jine rady, takze by si tam tu placenou reklamu asi nikdo nezadal :o)) (alespon ja ne). Pomer 1:2 ma samozrejme sve proti, ale taky pro. Napriklad prave to, ze si muzete v pripade potreby dokoupit vic kreditu, nez Vam nalezi na zaklade reklamy a vytvorit tak reklamni kampan se mi zda byti vyhodou. Samozrejme, pokud nechcete do svych stranek a propagace investovat, je asi lepsi 1:1, ale pokud mate nizkou navstevnost, mate i malo reklamy, malo novych lidi, porad nizkou navstevnost, porad malo reklamy atd... A pak umisteni toho znaku vedle banneru, ktery je celkove >tak mnohem delsi nez je casto vyclenene misto na webu (ale vsiml jsem si, ze >spousta lidi tam znak jednoduse nedava, pak by to bylo OK). To se brzy zmeni, kdo tam logo nechce, davat ho tam nemusi :o)) > >Osobne bych rekl, ze Billboard je nyni nejlepsi, ale jakmile Wexl dodela >jeste nejake drobnosti, ktere pomalu dodelava (napr. nove pridana on-line >administrativa je super, nebot predtim trvalo vymeneni banneru tak mesic >atd.) myslim ze rada lidi bude spise vyuzivat tuto sluzbu, tj. Wexl Diky. Nicmene si myslim, ze neni treba se rozhodnout pro jeden ze systemu. Jak jste sam nize napsal, pokud je stranka dost dlouha, lze vlozit po jednom banneru z kazdeho systemu, navic vetsina lidi ma stranek vice. Osobne si myslim, ze si z Wexlem nemusime vubec konkurovat a podle nasich informaci je stejne velka cast clenu v obou systemech, aniz by to komukoli skodilo. Michal Matula BillBoard.cz team http://www.billboard.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST