>*** Otazka cacheovani banneru je sporna =) Kdyz jsme premysleli, co se nam >nelibi na vzoru (LinkExchange), byl to fakt, ze pokud se vratite na >stranku s bannerem, uz je se tam natahuje novy. Nevadilo nam stahovani >banneru noveho, ale to, ze stary zmizel - i kdyz dost lidi se obcas vrati >zpet kvuli nemu. Takze se vymyslel zpusob, jak banner udrzet. IMHO docela >zajimave reseni, bohuzel casem se ukazalo, ze dost lidi (vcetne treba >mne) hodla pouzivat jeden kod na vice strankach. Z ficurky se stala chyba. > Je jiz pripravena oprava, ale zase - hodlame vse dukladne otestovat - >coz je pro nas ta nejlepsi politika. Uz se tesim, protoze tahle vec je opravdu dulezita. Ja to pochopitelne beru z pohledu webmastera a ne ctenare a navic z pohledu serveru, ktery ma spoustu stranek. Bylo pak velmi hloupe a skoda, kdyz na kazde strance byl zobrazen stejny banner. Tak hlavne kdyz se chystaji zmeny :)). > Otazka pomale aktualizace je jednoducha - jsme sluzba naprosto >zadarmo, z pomerem 1:1. Aktualizace zaberou denne administratorovi okolo Jojo to beru, i kdyz lide casto nehledi na to jestli je to zadarmo nebo ne (znam to z vlastni zkusenosti). Proste maj k dispozici urcitou sluzbu (za urcitych podminek) a chtej od ni maximalni servis (a znas to, kazdej chce vsechno hlavne hned). > Mne v oblasti tedle tri tocicu reklamy nejvice fascinuje Mr. Linx - >WEXL byl za pul roku, co bezi, nefunkcni zhruba 22-25 hodin (update, >vypadek serveru, problem providera atd.), u Linxu bych skoro rekl, ze jsou >ty cisla opacna. =) To taky nechapu. Hlavne nechapu lidi, kteri to maj porad na svy strance a nevadi jim to. Petr P.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST