ne ne spatne jste mne pochopil, myslenka byla v tom, ze jsem cili k tomu, ze si lide budou vybirat postupne jen ty sluzby ktere jsou nejefektivnejsi. Ano efekt je jiz v tom ze reklama je videna - souhlasim. Ale ja jsem vysvetloval ze zanadlouho nebudeme vidat na jedne strance vsechny zastupce vymenne reklamy. ze si webmastri vyberou ty ktere jsou nejefektivnejsi. Coz hned zkraje vylucuje servery poskytovatelu jenz jsou casto k nedosazeni. Elidor > >proc se porad vsichni ohani modelem uspesnosti reklamy na Webu >videno/odkliknuto ?Copak vam neni jasne, ze to je bouda usita na >webmastery reklamnima agenturama >a zadavatelema reklamy ? Kdyz se divate na hokej a na lede je logo >Skoda, bezite k >TV a klikate na screen ? Zhlednuta reklama splnila svoji funkci, byla >videna, to je vse co chtela. >Vzdyt interaktivita ( rozumeno, moznost kliknout a dostat se k informaci >) je neco co ma web navic ! >V principu, clovek po zhlednuti napr. bilboardu musi vynalozit mnohem >vic usili na to, >aby se dovedel vic o produktu, sluzbe jenz jej zaujali ( tel., navsteva >kancelare etc ) >Je mi jasny ze trend je jiny, ale musi se to zmenit, my vsichni na tom >tratime a nemluvim o penezich >ale i o case stravenym nad statistikama. > > >hezky den > > >-- >///////////////////////////////////////////////////////// > >dan masar >h&made >nekrasova 2 >160 00 praha 6 > >tel/fax +420 2 3332 5119 >fax +420 2 2431 0335 > >////////////////////////////////////////////////////////// > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST