Re: Organizacni zprava

From: Michal Matula (micnet@idp.cz)
Date: 13. 08. 1998, 12:28 CEST


>Elidor wrote:
>>
>> tedy myslite ze je lepe mensi banner, drzici se tematu, nezli trochu "
>> prasteny "
>> banner ktery vice upouta ? ( myslim z hledisk auspesnosti odkliknuti )
>
>Pokud se jedna o prodej zbozi, bude mit banner, ktery vse odhali, nizsi
>uspesnost odkliknuti, ale je velka nadeje, ze realna uspesnost bude vyssi -
>proste kliknou na to jenom lidi, kteri danou vec planuji koupit.
>U sluzeb (vyhledavace, katalogy, online shopy atd.) muze byt banner trosku
>tajemnejsi, protoze je zase pomerne slusna sance, ze cloveka sluzba zaujme
az
>kdyz ji uvidite 'v akci', zatimco kdyby se to hned prozradilo, mozna by si
jenom
>rekl: "Ach jo, zase dalsi katalog (shop...), na to kaslu".
>


Docela souhlasim. Zalezi proste na tom, o co jde. Jestli prilakat velke
mnozstvi lidi a doufat, ze se mezi nimi najde nekdo, koho me stranky zaujmou
(pak muze byt banner klidne ujety a zcela od tematu), nebo mi jde o to,
dostat na sve stranky potencialni 'klientelu'. Pak bych se mel vic drzet
veci, ale vetsinou nemuzu pocitat s nejakou obrovskou uspesnosti co se tyce
odkliknuti.

Michal Matula
BillBoard.cz team
http://www.billboard.cz
dotaz@billboard.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST