>Elidor wrote: >> >> tedy myslite ze je lepe mensi banner, drzici se tematu, nezli trochu " >> prasteny " >> banner ktery vice upouta ? ( myslim z hledisk auspesnosti odkliknuti ) > >Pokud se jedna o prodej zbozi, bude mit banner, ktery vse odhali, nizsi >uspesnost odkliknuti, ale je velka nadeje, ze realna uspesnost bude vyssi - >proste kliknou na to jenom lidi, kteri danou vec planuji koupit. >U sluzeb (vyhledavace, katalogy, online shopy atd.) muze byt banner trosku >tajemnejsi, protoze je zase pomerne slusna sance, ze cloveka sluzba zaujme az >kdyz ji uvidite 'v akci', zatimco kdyby se to hned prozradilo, mozna by si jenom >rekl: "Ach jo, zase dalsi katalog (shop...), na to kaslu". > Docela souhlasim. Zalezi proste na tom, o co jde. Jestli prilakat velke mnozstvi lidi a doufat, ze se mezi nimi najde nekdo, koho me stranky zaujmou (pak muze byt banner klidne ujety a zcela od tematu), nebo mi jde o to, dostat na sve stranky potencialni 'klientelu'. Pak bych se mel vic drzet veci, ale vetsinou nemuzu pocitat s nejakou obrovskou uspesnosti co se tyce odkliknuti. Michal Matula BillBoard.cz team http://www.billboard.cz dotaz@billboard.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST